نقش مهم منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در توسعه زيرساخت هاي ملي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13259
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس نقش منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در توسعه زيرساخت هاي ملي و محلي را بسيار حساس و مهم ارزيابي کرد و اظهار داشت: روابط عمومي شرکت هاي نفت، گاز و پتروشيمي مستقر در منطقه ويژه بايد خود را به دانش مديريت بحران تجهيز کنند.

به گزارش بنا (bena)، سيد پيروز موسوي در شوراي مديران سازمان منطقه ويژه با اشاره به روزجهاني ارتباطات و روابط عمومي، تصريح کرد: روابط عمومي مي تواند به عنوان يک کانون تفکر، در تحقق راهبردهاي سازماني موثر است.

او نقش ارتباطات را در جامعه امروز بسيار مهم و تاثير گذار خواند و تاکيد کرد: روابط عمومي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي، در سال جهاد اقتصادي مي تواند به تقويت خودباوري و افزايش اعتماد عمومي نسبت به صنعت بالنده نفت کمک موثري کنند.

موسوي با اشاره به نقش ارتباطات در رويدادهاي مهم جهاني، يادآور شد: در پيروزي انقلاب اسلامي، به مدد ارتباطات روابط مردمي توانستيم رژيم شاهنشاهي را درهم شکنيم و پس از آن نيز در هشت سال دفاع مقدس اين ارتباطات بود که نقش بسزايي در موفقيت هاي رزمندگان اسلام داشت.

مديرعامل سازمان منطقه وِيژه پارس در باره جايگاه روابط عمومي و ارتباطات در توسعه پارس جنوبي تصريح کرد: روابط عمومي ها در صنعت نفت و همگام با مهندسان و متخصصان اين حوزه در سال جهاد اقتصادي که تلاش ها جهت جبران عقب ماندگي از برداشت در ميدان عظيم گازي پارس جنوبي فزوني يافته مي تواند بيشترين کمک را به ايجاد شور و نشاط اجتماعي و خودباوري در کشور نمايد.

موسوي يادآور شد: در سازمان منطقه ويژه و شرکت هاي مستقر در اين منطقه نيز دو واحد فناوري اطلاعات و روابط عمومي با بهره گيري از تمام پتانسيل خود و به کارگيري ابزارهاي نو و به روز اين حوزه توانسته اند از برجسته ترين واحدهاي سازماني باشند.

وي با تاکيد بر افزايش ميزان پاسخگويي به مطالبات اجتماعي در منطقه عسلويه، افزود: پاسخگو بودن و اطلاع رساني به موقع از مهمترين وظايف سازماني يک روابط عمومي قوي است؛ روابط عمومي ها بايد با تدابير خاص خود بايد مطالبات اجتماعي را پي گيري کنند.

مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، توجه به مسووليت هاي اجتماعي را از اولويت هاي صنعت نفت در پارس جنوبي برشمرد و ادامه داد: روابط عمومي ها بايد فعاليت هاي انجام شده شرکت هاي نفت، گاز و پتروشيمي مستقر در منطقه ويژه در زمينه خدمات عام المنفعه به شهرها و روستاهاي استان بوشهر و همچنين کمک هاي فرهنگي اين شرکت ها را اطلاع رساني کنند.

در اين نشست از کارکنان مديريت فناوري اطلاعات و روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس تقدير شد.303

شناسه خبری: 13259

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو