برگزاري دومين گردهمايي ايثارگران منطقه ويژه پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13447
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رييس روابط عمومي و امورفرهنگي سازمان منطقه ويژه پارس از برگزاري دومين گردهمايي ايثارگران منطقه ويژه پارس با حضور حدود 800 نفر از ايثارگران شاغل در شرکت هاي نفت، گاز و پتروشيمي مستقر در پارس جنوبي خبر داد.

مجتبي دزفولي نسب در گفتگو با بنا (bena) افزود: اين همايش بزرگ همزمان با آزاد سازي خرمشهر و به منظور تجليل از ايثارگران شاغل در شرکت هاي مستقر در منطقه ويژه پارس،امروز در محل مرکز همايش هاي خليج فارس سازمان منطقه ويژه پارس برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: ايثارگران عزيز از يادگاران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس هستند و وجود آنها در جامعه باعث تقويت روحيه خودباوري و اعتماد به نفس مي شود؛ تکريم و تجليل از اين عزيزان، روحيه جانفشاني و از خودگذشتگي را در ميان نسل جوان تقويت مي کند.

دزفولي نسب يادآور شد: ايثارگران و رزمندگان ديروز جبهه هاي حق عليه باطل، امروز در سنگري ديگر و در حوزه صنعت نفت مشغول جهاداند که تکريم و تجليل از آنان تجليل از خوبي ها خواهد بود.

رييس روابط عمومي و امورفرهنگي منطقه ويژه پارس افزود: در اين همايش که با همکاري و مشارکت تمامي روابط عمومي شرکت هاي مستقر در منطقه ويژه پارس و حوزه مقاومت سيدالشهدا (ع) منطقه ويژه برگزار مي شود، مديران ارشد صنعت نفت نيز حضور خواهند داشت.303

شناسه خبری: 13447

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو