بازديد نمايندگان بخش خصوصي از منطقه ويژه ارگ جديد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13486
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران و روساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر کشور طي يک سفر يکروزه از منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد ديدار کردند.

به گزارش بنا (bena) رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران به همراه روساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر کشور که به منظور شرکت در نخستين نشست سراسري اتاق‌هاي سراسر کشور در سال ۹۰ به استان کرمان سفر کرده بودند، ضمن ديدار از تاسيسات زيربنايي، زيرساخت‌ها، کارخانجات خودروسازي و سازنده تجهيزات و قطعات خودرو و همچنين امکانات رفاهي – تفريحي و ظرفيت‌هاي گردشگري ارگ جديد، زمينه‌هاي بهره برداري از ظرفيت‌هاي صنعتي و سرمايه گذاري‌هاي انجام شده در اين منطقه را مورد بررسي قرار دادند.

رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران در حاشيه بازديد از صنايع خودروسازي ارگ جديد در مورد اهداف اين سفر ابراز داشت اين سفر حلقه‌اي از سلسله همايش‌هايي است که روساي اتاق‌هاي بازرگاني کشور در هر سال به ميزباني يکي از اتاق‌هاي استان‌ها در آه حضور يافته و به بررسي مسايل مشترک در سطح ملي مي‌پردازند.

محمد نهاونديان اين سفر‌ها را فرصتي براي آشنايي و ايجاد همبستگي هرچه بيشتر ميان اقتصاد استانهاي مختلف کشور دانست و تصريح کرد: در طول اقامت و ديدار از منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد، مشاهده کرديم که در اين منطقه سرمايه گذاري عظيمي صورت گرفته که از اهميت خاصي برخوردار است.

او وجود اين صنايع را از ظرفيت‌هاي مهم شهرستان بم عنوان و يادآور شد: حضور روساي اتاق‌هاي بازرگاني و نمايندگان بخش خصوصي در ارگ جديد، فرصت خوبي براي بررسي راهکار‌هاي توسعه اين ظرفيت‌ها و بهره برداري بهينه از آن‌ها فراهم مي‌سازد.

202

شناسه خبری: 13486

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو