افتتاح و راه‌اندازي خط توليد نسل جديد تلويزيون‌هاي ال.جي در منطقه ويژه اقتصادي سيرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13574
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
خط توليد نسل جديد تلويزيون‌هاي ال. جي در منطقه ويژه اقتصادي سيرجان با حضور سفير کره در ايران افتتاح و راه‌اندازي شد.

معاون امور صنايع منطقه ويژه اقتصادي سيرجان، با اعلام اين خبر به خبرنگار بنا (bena) گفت: خط توليد نسل جديد تلويزيون‌هاي ال. جي با طرح توسعه شرکت صنايع گلديران به منظور توليد نسل جديد اين تلويزيون (تلويزيونهاي سه بعدي و هوشمند) با حضور مي‌رتاج الديني، معاون پارلماني رئيس جمهور، روغني معاون وزير صنايع و معادن، سفير کره در ايران، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از جمله دلخوش، نماينده مردم صومعه سرا و نايب رئيس کميسيون اقتصادي، کريمي، نماينده کرمان، موسوي، نماينده فلاورجان، هاشمي، رئيس کميسيون صنايع و نماينده شهرستان ميانه و مسئولين محلي و استان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

قاسم ميرزاده اظهار داشت: با توسعه و ساخت سالن جديد شامل سالن خط توليد، انبار و ساختمان اداري به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع در اين کارخانه تلويزيون‌هاي LG تحت ليسانس کره جنوبي توليد شده و وارد بازار مصرف خواهد شد. اين تلويزيون‌ها قابليت تبديل محتواي دو بعدي به سه بعدي را به صورت خودکار دارا است و به مصرف کنندگان امکان مي‌دهد از تصاوير دو بعدي فعلي به صورت سه بعدي لذت ببرند بدون اينکه بخواهند هزينه‌اي براي تجهيزات اضافي بپردازند.

او يادآور شد: با توجه به حجم توسعه و عمليات توليد که قريب ۲۰۰۰ دستگاه تلويزيون در روز در فاز اول توليد مي‌شود بيش از ۱۲۰ نفر اشتغال ايجاد خواهد کرد.

ميرزاده ضمن آرزوي موفقيت براي مديران و دست اندرکاران اين پروژه ابراز اميدواري کرد با مساعدت و همکاري همه ادارات و نهادهاي مرتبط شاهد افزايش توليد و بهره وري و ايجاد فرصتهاي شغلي بيشتر و همينطور صادرات اين کالا به خارج از کشور نيز باشيم.

202

شناسه خبری: 13574

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو