آمادگي پاکستان براي سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13730
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي پيام از آمادگي پاکستان براي سرمايه گذاري و توسعه همکاري در حوزه ارسال کالا (کارگو) و پست لجستيک خبر داد.

کاپيتان محمد نوروزي، با بيان اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) اظهار داشت: محمد سعيد جعدوني، کاردار سفارت پاکستان، طي بازديدي که با هماهنگي وزارت امور خارجه از منطقه ويژه اقتصادي پيام داشت، با توجه به امتيازات منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه پيام از ابراز تمايل دولت مطبوعش براي همکاري متقابل در زمينه حمل و نقل بار (صادرات و واردات) و سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي و ترانزيت کالا همکاري خبر داد.

او تصريح کرد: کاردار پاکستان، رابطه جمهوري اسلامي ايران و کشور پاکستان را رابطه دوستانه خواند و براي آشنايي بيشتر از قابليت‌هاي منطقه ويژه اقتصادي پيام از قسمتهاي مختلف قرودگاه، جابجايي و ترانزيت کالا، ميدان پروازي، وهاب پستي و فاز نخست ما بازديد کردند.

نوروزي تصميم نهايي در اين رابطه را منوط به برقراري ارتباط فرودگاهي و اعزام هيات‌هاي سرمايه گذاري پاکستان به منطقه ويژه اقتصادي پيام عنوان و اظهار داشت: در حال حاضر منطقه ويژه اقتصادي پيام با کشورهاي آذربايجان، قرقيزستان و تاجيکستان در ارتباط است و به دنبال چندين جلسه نشست با چين و مالزي نيز در صدد برقراري همکاري‌هاي کارگو با اين دو کشور نيز هستيم.
202

شناسه خبری: 13730

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو