مدير منطقه پارس 2 (پارس کنگان) منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13745
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
با حکم سيد پيروز موسوي، مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، محمد علي صرامي به عنوان مديرمنطقه پارس 2 (پارس کنگان) منصوب شد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان منطقه ويژه پارس، در حکم محمدعلي صرامي آمده است:

جناب آقاي محمدعلي صرامي

با عنايت به مراتب توانايي و شايستگي جنابعالي به موجب اين حکم به سمت مديرمنطقه پارس2 منصوب مي شويد؛ ضروري است در راستاي تحقق چشم انداز 20ساله کشور و صنعت نفت و دستيابي به توسعه پايدار، يکپارچه و دانايي محور منطقه وظايف مهم ذيل را در کانون توجه و برنامه ريزي قرار دهيد:

1 - برنامه ريزي و پيگيري مستمر پروژه هاي زيربنايي جاري در سطح منطقه پارس 2 با هدف پشتيباني از فازهاي در حال ساخت با توجه به برنامه زمانبندي تعيين شده.

2- تعامل اثربخش و مساعدت تنگاتنگ با مجريان طرح ها، مديران و سرپرستان واحدهاي فعال در منطقه پارس 2 در جهت رفع مشکلات و تنگناهاي عملياتي در طول اجراي پروژه ها.

3- ارتباط و همکاري با مقامات محلي شهرستان کنگان و سايرمناطق شهري و روستايي محدوده پارس 2 در خصوص اجراي طرح هاي عام المنفعه، مطابق با توافقات و تکاليف محوله به سازمان از سوي مراجع ذيصلاح.

4- نظارت بر تهيه و تنظيم برنامه هاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت منطقه مربوطه در حوزه هاي فني،اقتصادي،عمراني،بهداشتي و ارائه راهکار مطابق با خط مشي ها و چشم انداز منطقه مربوطه.

5 - نظارت بر انعقاد قراردادهاي مهندسي و خدماتي منطقه مربوطه و حصول اطمينان از اجراي آنها مطابق با مفاد قراردادها.

6- نظارت بر تخصيص بودجه و اولويت بندي پروژه ها در قالب اعتبارات و درآمدهاي منطقه مربوطه.

7-زمينه سازي براي اجراي کليه زيرساخت هاي مورد نياز شرکتهاي نفتي و ساير سرمايه گذاران با تهيه و اخذ مصوبه شرح نياز ها و پيگيري تامين بودجه و اجرايي نمودن پروژه هاي مرتبط.

از خداوند متعال توفيق روزافزون شما را در انجام اين مسوليت خطير مسئلت دارم.با اغتنام فرصت، از زحمات و تلاشهاي دلسوزانه جناب آقاي محمدکاظم اسدي که طي سرپرستي سمت فوق انجام وظيفه نموده اند تشکر و قدرداني نموده و توفيق روزافزون ايشان را در مسووليت جديد از خداوند منان خواستارم.303

شناسه خبری: 13745

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو