احداث اسکله رو - رو ريلي در بندر اميرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13795
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد از احداث اسکله رو-رو ريلي در بندرآميرآباد خبر داد. سيدعلي نعيمي در گفتگو با بنا (bena) در مورد يکي پروژه‌هاي در دست اجرا در بندراميرآباد بهشهر گفت: اسکله رو- رو ريلي اسکله‌اي است که واگن‌هاي قطار مستقيماً‌ از کشتي به روي ريل وارد و به مقصد خود حمل مي‌شوند.

او با اشاره به اهميت حمل و نقل ريلي و لزوم بهره‌گيري بنادر نسل سوم از اين نوع حمل و نقل تصريح کرد: پروژه ساخت اسکله رو- رو ريلي دربندر اميرآباد با هدف افزايش توان عملياتي در بخش تخليه، بارگيري و ترانزيت کالا ، در دستور کار قرار گرفته است.

نعيمي با بيان اينکه ساخت اين اسکله هم اکنون در وضعيت شمع کوبي و اجراي تير رو سري قرار دارد، خاطر نشان کرد: ديوار مهاري کابل‌هاي ارتباطي، زيرسازي محوطه بين اسکله و مکاتبات لازم در مورد پل متحرک اسکله رو- رو ريلي از ديگر اقداماتي است که براي اين پروژه پيش رو داريم.

مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد با اشاره به کسب رکوردهاي جديد در تخليه و بارگيري، صادرات، سرمايه‌گذاري و سرعت انجام خدمات دريايي و بندري، در اين منطقه ويژه اقتصادي گفت: احداث جاده دسترسي به بندر اميرآباد، تسطيح اراضي شرقي، احداث پاسگاه انتظامي اميرآباد از برنامه‌هاي پيش روي اين بندر است.303

شناسه خبری: 13795

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو