پتروشيمي در قاب تصوير عكاسان برتر كشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13824
ساعت 12:36 دوشنبه 16 خرداد 1390



منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در استان خوزستان از پرجاذبهترین مکان‌ها برای عکاسی است که هر از گاهی میزبان عکاسان و فیلمبرداران مختلف از سراسر کشور است.

به گزارش بنا (bena) این منطقه این بار میزبان ۲۰ تن از عکاسان بر‌تر کشور است که طبق برنامه به مدت ۳ روز اقدام به عکاسی از جاذبه‌های عکاسی این منطقه می‌ کنند.

این گروه با هماهنگی و همراهی نمایندگانی از وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی می‌ه‌مان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی‌اند که جاذبه‌های تصویری مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در این منطقه را به تصویر می‌کشند.

براساس برنامه ریزی انجام شده مجتمع‌های پتروشیمی بندرامام، رازی، بوعلی سینا، امیرکبیر، شهید تندگویان، فن آوران، مارون، کارون و فجر همچنین امکانات رفاهی، فضای سبز و محیط زیست منطقه، اسکله‌ها، مخازن و دریاچه‌های مصنوعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوژه‌های عکاسی این هنرمندان است.

پارک ارم، رودخانه جراحی و جنگلهای حرای این منطقه نیز از مکانهای پرجاذبه برای این عکاسان است که در روز دوم اقدام به عکسبرداری از این سوژه‌ها خواهند کرد.

از نکات جالب توجه در این تور عکاسی فراهم کردن امکان عکسبرداری شبانه از تاسیسات پتروشیمی است که برنامه ریزان این سفر چند ساعت پس از نیمه شب را به این کار اختصاص داده‌اند.

تاسیسات نفتی و پتروشیمی به علت رعایت الزامات خاص طراحی مهندسی در زمینه روشنایی، چشم انداز بی‌نظیری را در شب ایجاد می‌کنند که برای عکاسان جاذبه فراوانی خواهد داشت.

در اين گروه عكاسان مطرحي چون بهار ناز، پورسعيد، شورابي، محرري، لطف، خادميان و فرزانه به همراه تني چند از همكاران خود صبح سه شنبه وارد منطقه شده و تا عصر پنجشنبه در اين منطقه ميهمان هستند.

شناسه خبری: 13824

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو