مرکز آموزش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس راه اندازی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13852
ساعت 13:23 دوشنبه 16 خرداد 1390
مدیریت ارشد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از راه اندازی مرکز آموزشی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در عسلویه خبر داد.


 

 حسن آخوندی افزود: نخستین دوره آموزشی در خرداد ماه و ابتدای تیرماه امسال برگزار می شود.

او در گفتگو با بنا (bena) افزود: حدود 4 هزار هکتار زمین به منظور راه اندازی مرکز آموزشی یادشده، در طرح جامع منطقه ویژه پارس در نظر گرفته شده است.

آخوندی با بیان اینکه تمامی نیروهای پیمانکار و رسمی آموزش های لازم در زمینه امور بهداشت، محیط زیست، ایمنی، آتش نشانی و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را طی خواهند کرد، ادامه داد: تلاش می کنیم با افزایش سطح آموزشی، این مرکز به قطب آموزشی HSE و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در جنوب کشور تبدیل شود.

او یادآور شد: از سال گذشته، با توجه به اشتغال حدود 54 هزار نفر نیروی انسانی در منطقه ویژه پارس، پیشنهاد تاسیس یک مرکز آموزشی مطلوب برای آموزش امور HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به وزیر نفت وقت ارائه که پس از موافقت با این پیشنهاد، حکم اجرای آن به منطقه ویژه ابلاغ شد.

آخوندی با اشاره به دوره آموزشی پدافند غیرعامل در مرکز آموزشی اچ.اس.یی عسلویه گفت: دوره یاد شده در دو نوبت 23 تا 25 خرداد و 30 خرداد تا یکم تیرماه سال جاری در منطقه ویژه پارس برگزار می شود. 

مدیریت ارشد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس، با اعلام خط مشی و اهداف زیست محیطی، بهداشتی و ایمنی منطقه ویژه پارس ، افزود: جهت گیری راهبردی صیانت از نیروی انسانی، حفاظت از محیط زیست و تجهیزات و تداوم تولید در منطقه ویژه پارس مورد تاکید مدیریت این سازمان است.

شناسه خبری: 13852

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو