انجام عملیات تعمیرات اساسی 650 مورد در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13872
ساعت 13:54 دوشنبه 16 خرداد 1390

سرپرست تعمیرات پالایشگاه چهارم از آغاز تعمیرات اساسی این پالایشگاه خبر داد و افزود: در این عملیات، 650 مورد برای تعمیرات اساسی، برنامه ریزی شده است.

به گزارش بنا (bena) به نقل روابط عمومی شرکت مجتمع پارس جنوبی، علیرضا شیبانی تذرجی اعلام کرد: در این دوره از تعمیرات اساس، بخش های یوتیلیتی و نیروگاه، واحدهای جانبی، تولید گاز فاز 8 و ایستگاه تقویت فشار تعمیر می شود.

سرپرست تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم ادامه داد: انجام نخستین بازرسی تجهیزات ثابت شامل 75 مورد برج و درام، 28 مورد انواع صافی، 42 مورد مبدل، 84 مورد خنک کننده هوایی، انجام تعمیرات 195 مورد شیر آلات و دیگر تجهیزات از جمله اهداف این دوره از تعمیرات اساسی است.

شیبانی با اشاره به تعمیرات برنامه ریزی شده در بخش ابزار دقیق یادآور شد: تعمیرات پیشگیرانه سیستم های کنترل و تجهیزات کنترلی و سیستم های اعلام خطر نیز انجام خواهد شد.

او افزود: در بخش برق، تعمیرات پیشگیرانه تجهیزاتی کلیدها، UPS و باطری ها، آزمایش عملکرد رله ها در تمام ایستگاه های برق پالایشگاه چهارم انجام خواهد شد.

سرپرست تعمیرات پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گفت: در این دوره از تعمیرات اساسی، بازرسی و انجام اقدامات اصلاحی بر روی مشعل های سه فاز پیش بینی شده که انجام این مهم مستلزم توقف کلی پالایشگاه و آماده سازی شبکه مشتمل بر خطوط دریافتی و بستن بیش از 300 انشعاب ورودی خواهد بود.303

شناسه خبری: 13872

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو