اعزام کاروان دلباختگان حریم ولایت عشق منطقه ویژه خلیج فارس به مرقد امام خمینی (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13897
ساعت 14:31 دوشنبه 16 خرداد 1390

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همزمان با 14 خرداد ماه، رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) کارکنان و بسیجیان منطقه در قالب کاروان زیارتی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند.

مسعود هندیان گفت: تقویت روحیه ولایت پذیری، تجدید میثاق با حضرت امام و ارایه مسیر و طریقت حضرت امام از دیگر اهدافی است که در اعزام این کاروان دنبال می شود .

هندیان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای نهضت اسلامی در ایران به دنبال از بین بردن ولایت فقیه بودند، افزود: ولایت یکی از ستون های اصلی دین مبین اسلام است واز امام خمینی بعنوان نمادی که طعم حقیقت، ایستادگی و خود باوری را به ملتهای آزادیخواه جهان آشنا کرد و الگویی برای مبارزات ضد استکبار و چراغی که در کشور افروخته و مسیر هدایت ملت را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را ترسیم کرد.

او پویایی کنونی نظام جمهوری اسلامی را پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی و معنویات مقام معظم رهبری بر شمرد و اظهار امیدواری کرد آنچه در جان داریم برای سربلندی ایران اسلامی هزینه خواهیم کرد.

هندیان همچنین از دیگر برنامه های جانبی این ایام در منطقه، برگزاری مراسم مختلف می باشد که به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام امام در منطقه ویژه با حضور کارکنان برگزار می شود.

او نیز افزود: کاروان دلباختگان ولایت عشق روز پنجشنبه 12 خرداد با بدرقه مسئولان این منطقه عازم مرقد نورانی امام خمینی(ره) می شود و پس از شرکت در ویژه برنامه بزرگداشت یاد خاطره پیر جماران روز 15 خرداد به مقصد باز خواهند گشت.303

شناسه خبری: 13897

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو