طرح توسعه بیمارستان توحید جم به بهره برداری کامل رسید

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13960
ساعت 08:45 چهارشنبه 18 خرداد 1390

طرح توسعه بیمارستان توحید جم که از مهمترین طرح زیربنایی بهداشت و درمان صنعت نفت کشور است در فضایی به مساحت حدود سه هزار متر مربع‏، به طور کامل به بهره برداری رسید.

به گزارش بنا (bena)، رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل این پروژه مهم، بیش از 25 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با بهره برداری از این پروژه مهم، فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به گونه چشمگیری ارتقا یافته است.

مهرداد حسین زاده ادامه داد: با تکمیل این طرح زیربنایی، هم اکنون پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید با 12 مطب تخصصی و کلینیک تخصصی دندانپزشکی با 6 واحد به بهره برداری رسیده و آماده خدمت رسانی به کارکنان پرتلاش صنعت نفت شاغل در پارس جنوبی و همچنین ساکنان شهرها و روستاهای پیرامون است.

او گفت: همچنین واحد رادیولوژی و بخش تشخیصی پزشکی (اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، اسپیرومتری، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، اندازه گیری تراکم استخوانی...) و بخش های گچ گیری و پانسمان و نوار قلب در شش سالن مجزا و واحد آزمایشگاه طبی و داروخانه و مدارک پزشکی نیز به این مجموعه وسیع بهداشت و درمان افزوده شده است.

حسین زاده یادآور شد: با راه اندازی این طرح، بخش های بستری و سرپایی بیمارستان توحید از یکدیگر جدا شده است؛ این وضعیت رضایت مراجعه کنندگان به هر دو بخش را به خاطر کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات رسانی، در پی داشته است.

او با اشاره به کیفیت طراحی و ساخت این مجموعه عظیم، افزود: طراحی ساختمان به گونه ای است که تمام بخش های در نظر گرفته شده شامل درمانگاه های تخصصی و دندانپزشکی و بخش تشخیص و آزمایشگاه و داروخانه به طور کامل از یکدیگر مجزا بوده و هر بخش دارای سالن انتظار و پذیرش مجزا می باشد تا آرامش مراجعین به بخش های مختلف فراهم شود.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهر ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده، حداکثر طی 45 روز تجهیزات پزشکی مورد نیاز این طرح با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خریداری و پس از آن واحدهای مختلف این پروژه آماده خدمات رسانی به مراجعین خواهد بود.

303
 

شناسه خبری: 13960

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو