مسابقات عملیاتی – ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بندر امام خمینی (ره) آغاز شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/13976
ساعت 11:22 چهارشنبه 18 خرداد 1390

هفتمین دوره مسابقات عملیاتی – ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با حضور 120 تن از آتش نشانان بنادر به منظور ارتقاء آمادگی و دانش عملی مراکز ایمنی و آتش نشانی بنادر کشور آغاز شد .

به گزارش بنا (bena) طی آیین آغازین این دوره از مسابقات مسعود قاسمیان ؛ معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان هدف از برگزاری این رشته مسابقات را در مقیاس بنادر کشور ایجاد شور و نشاط ، کشف استعدادها ی ورزشی و تقویت همبستگی سازمانی بین کارکنان این سازمان برشمرد و اظهار داشت: بی شک دستیابی به این هدف والا با همکاری و تعامل صمیمانه کارکنان ورزشکار و هیأت اجرایی مسابقات که خالصانه و صمیمانه جهت تأمین رفاه و موجبات آسایش این عزیزان می کوشند ، فراهم خواهد آمد .

طی این آیین آغازین رئیس اداره بیمه ، بهداشت و رفاه سازمان بنادر و دریانوردی در سخنانی با اشاره به اهتمام این سازمان به برگزاری مسابقات مشاغل خاص از جمله مسابقات عملیاتی – ورزشی آتش نشانان ، بر تداوم این مسابقات ضمن لحاظ افزایش کیفی در کنار افزایش کمی تأکید کرد .

رضایی در ادامه افزود : طی دوره های اخیر با رشد جوانگرایی در تیم های شرکت کننده و با بهره گیری از ناظرین کیفی و فنی از انجمن مسابقات آتش نشانی کشور ، شاهد رشد کمی و کیفی قابل توجهی در برگزاری این دوره از مسابقات هستیم.

او با تأکید بر ضرورت افزایش ایمنی در بنادر کشور تصریح کرد : برگزاری این مسابقات ضمن ارتقاء توان نیروهای عملیاتی و سرعت واکنش آنان درمقابله با حوادث ، میزان ریسک و خطر را در حوزه ی بنادر کاهش خواهد داد.

رئیس اداره بیمه ، بهداشت و رفاه سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه با اشاره به اهداف سازمان بنادر و دریانوردی جهت توسعه رشته های ورزشی از جمله ورزش های مشاغل خاص اظهار داشت : بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان فنی انجمن های مسابقات مشاغل خاص از جمله انجمن مسابقات آتش نشانی و فعالیت های ورزشی گسترده موجود در سطح بنادر ، بیش از 90 درصد از مجموعه اهداف این سازمان در این زمینه محقق شده است .

این مراسم با رژه تیم های بنادر شرکت کننده ادامه یافت و در نخستین مرحله ی این مسابقات که شامل اطفاء حریق در ارتفاع بود، به رقابت پرداختند .

202
 

شناسه خبری: 13976

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو