برگزاری نشست تخصصی اعمال رویه واحد در مناطق ویژه و آزاد بندری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14090
ساعت 05:05 دوشنبه 23 خرداد 1390

با هدف اعمال رویه واحد، دستورالعمل های اجرایی «تخلیه کالا»، «تحویل و تحول کالا» و «نحوه مبادلات بازرگانی کالا» در مناطق آزاد و ویژه بندری طی نشستی در سازمان بنادر به تأیید رسید.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بنادر، مدیرکل مناطق ویژه اقتصادی این سازمان با بیان این مطلب گفت : طی نشستی تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران بنادر و کارشناسان اداره کل مناطق ویژه اقتصادی سازمان، دستورالعمل های اجرایی تخلیه کالا»، «تحویل و تحول کالا» و «نحوه مبادلات بازرگانی کالا» در مناطق آزاد و ویژه بندری، پس از بررسی و تهیه نهایی این دستورالعمل ها، مورد تائید نمایندگان مذکور قرار گرفت.

به گفته حمیدرضا آبایی، پس از تصویب این دستورالعمل ها در هیأت عامل سازمان بنادر و ابلاغ آن، روش اجرایی هر یک از دستورالعمل های مربوطه با همکاری بنادر و سایر واحدهای مرتبط سازمانی تهیه و ابلاغ می شود.

مدیرکل مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر اضافه کرد : تهیه سایر دستورالعمل های مورد نیاز مناطق بندری و بازنگری دستورالعمل های موجود مناطق در دستور کار سازمان اداره کل امور مناطق، بازاریابی و سرمایه گذاری قرار گرفته و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، قرار است تا پایان سال جاری تهیه و اجرایی شود.

202

شناسه خبری: 14090

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو