برگزاری دومين دوره آموزشي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و ترابري در مازندران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14153
ساعت 05:30 چهارشنبه 25 خرداد 1390

دومين دوره آموزشي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي مجموعه راه و ترابري با حضور اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي حمل ونقل استان هاي گيلان، مازندران، قزوين و تهران به مدت دو روز با ميزباني شوراي هماهنگي روابط عمومي استان مازندران در محل بنادر ودريانوردي و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد برگزار شد.

به گزارش بنا (brna)، مدير بنادر ودريانوردي و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد در مراسم افتتاحيه اين دوره آموزشي با اشاره به نقش و جايگاه ويژه بندر اميرآباد اظهار داشت: بندر اميرآباد به عنوان بزرگترين بندر منطقه شمال كشور نيازمند نگاهي ويژه و ملي از طرف مسوولان است تا مراحل توسعه و ارتقا همه جانبه با سرعت بيشتري انجام گيرد.

سيدعلي نعيمي درادامه با اشاره به اهميت و جايگاه روابط عمومي ها در اطلاع رساني و آگاه سازي افكار عمومي از روابط عمومي هاي بخش هاي مختلف حمل و نقل خواست تا پيشرفت ها و دستاوردهاي سازمانهاي متبوع خود را از طريق رسانه ها به اطلاع مردم برسانند.

رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي حمل و نقل استان مازندران همچنین در این مراسم نيز با اشاره به نقش آموزش در افزايش توان علمي و عملي روابط عمومي ها گفت: شوراي هماهنگي روابط عمومي وزارت راه و ترابري در راستاي ايجاد بستر مناسب براي رشد و تعالي روابط عمومي هاي مجموعه هاي تابعه خود اقدام به برگزاري دوره هاي مختلف آموزشي به صورت منطقه اي در سطح كشور كرده است كه دومين دوره آن به ميزباني استان مازندران و باحضور استان هاي همجوار در 23 و 24 خرداد ماه سال جاري در بندر و دريانوردي و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد برگزار شد.

سيد حميد حسيني اضافه كرد: با توجه به رشد سريع فناوري هاي نوين ارتباطي و اطلاع رساني، يكي از برنامه هاي هر سازمان بايد آموزش روابط عمومي ها و به روز شدن علم آنها است.

گفتني است در دوره آموزشي فوق كلاس هايي با مضامين مرتبط با حوزه كاري روابط عمومي ها از جمله روابط عمومي الكترونيك،‌ خبرنويسي و ارتباطات درون و برون سازماني با حضور اساتيد اين حوزه از جمله حسين قندي، ميرزا بابا مطهري نژاد و عباس زاده برگزار شد. گشت دريايي در آبهاي ساحلي بندر اميرآباد و بازديد از منطقه گردشگري عباس آباد بهشهر از برنامه هاي جنبي اين دوره ي آموزشي بود.303

شناسه خبری: 14153

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو