بهره وری و تعالی سازمانی اولویت منطقه ویژه پارس در سال جهاد اقتصادی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14188
ساعت 08:12 جمعه 27 خرداد 1390

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بهره وری و تعالی سازمانی را اولویت منطقه ویژه پارس در سال جهاد اقتصادی اعلام کرد و افزود: این سازمان برای حمایت و پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی گام های بلندی برداشته است.

به گزارش بنا (bena)، سید پیروز موسوی، همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر، با حضور در مدیریت های و بخش های مختلف سازمان منطقه ویژه پارس با مدیران و کارکنان این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به موقعیت سازمانی و جایگاه منطقه ویژه در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور از اهتمام و تلاش کارکنان در راستای تحقق اهداف راهبردی این سازمان تقدیر کرد و افزود: به طور قطع تلاش ها و خدمات خالصانه و حضور موثر کارکنان در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور بدون اجر و پاداش الهی نخواهد ماند؛ روزهای خدمت کارکنان شاغل در طرح ها و پروژه های در حال انجام در این منطقه، در کارنامه اعمال آنان به نیکی ثبت خواهد شد.

موسوی با اشاره به جایگاه منابع انسانی در تحول و توسعه و ارتقای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ادامه داد: اولویت نخست ما در توسعه ، توجه جدی به نیروها و منابع انسانی است، از این رو سعی خود را بکار گرفته ایم تا تمامی بسترهای لازم جهت رفاه شغلی کارکنان فراهم شود؛ ضمن اینکه باور داریم رفاه شغلی سبب بهره وری بیشتر و توسعه صنعت نفت کشور در این منطقه خواهد شد.

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مدیریت ها و واحدهای مختلف، کارکنان این سازمان، نظرات، دیدگاه و پیشنهادهای خود را در زمینه بهبود وضعیت شغلی و رفع مشکلات موجود مطرح کردند.

303


شناسه خبری: 14188

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو