حمایت از مدیران فعال صنعت نفت در پارس جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14306
ساعت 06:06 سه شنبه 31 خرداد 1390

محمد علی آبادی با تاکید بر حمایت از مدیران فعال صنعت نفت در پارس جنوبی افزود: کسانی که به صورت فعال کار می کنند با نهایت وجود کمکشان می کنیم.

به گزارش بنا (bena) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سرپرست وزارت نفت در حاشیه سفر به عسلویه در یک گفت و گوی خبری، تصریح کرد: کسانی که به صورت فعال کار می کنند با نهایت وجود کمکشان می کنیم و آنان که سست و ضعیف تر هستند پیگیری می کنیم تا مشکلات موجود پیش روی آنان رفع شود.

او ادامه داد: اما با کسانی که عملا وارد کار نشده و کار را جدی نگرفته اند، یقینا با آنان برخورد جدی خواهیم داشت و افراد را جابجا خواهیم کرد.

علی آبادی همچنین در باره نشست اوپک یادآور شد: سازمان اوپک برای دفاع از منافع کشورهای تولیدکننده نفت تشکیل شده است؛ در یک سالی که ایران ریاست اوپک را برعهده دارد به طور قطع در چارچوب تحقق اهداف تعیین شده به گونه ای عمل می کنیم که منافع کشورمان و دیگر کشورهای عضو اوپک تامین شود.

او تصریح کرد: به طور مسلم در میزان تولید به نحوی عمل می کنیم که هم نیازهای جهانی برطرف شود و هم با شکست قیمت نفت مواجه نشویم.

سرپرست وزارت نفت همچنین در باره ضرورت جهاد اقتصادی در صنعت نفت، افزود: جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری، صنعت نفت همپای دیگر بخش های اقتصادی کشور به سمت جهاد اقتصادی حرکت می کند؛ سیاست کلی کشور در سال جاری ایجاب می کند اقتصاد به شکل جهادی توسعه یابد.

علی آبادی ادامه داد: کمیته ای تشکیل خواهیم داد تا ضرورت های این جهاد بزرگ را در صنعت نفت مورد بررسی قرار دهیم و بهترین راهی که ما را به این هدف برساند شناسایی کنیم.

او در مورد سفر به پارس جنوبی و آشنایی با منطقه ویژه پارس نیز گفت: سفر بسیار خوبی بود؛ آشنایی کلی با منطقه پارس جنوبی مورد هدف بود که محقق شد؛ با پیمانکاران، مشاوران و دست اندرکاران این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور صحبت کردیم، مشکلات را بررسی و تصمیمات جدی گرفته شد.303

شناسه خبری: 14306

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو