برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل بنادرو دریانوردی هرمزگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14356
ساعت 09:07 چهارشنبه 1 تير 1390

به منظور بررسی و رفع مشکلات کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان، اولین نشست پرسش پاسخ با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علی اکبر صفایی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ابتدای این نشست با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته، گفت : همکاری تمامی کارکنان این اداره کل موجب شد سال 89 سالی پر از موفقیت باشد به طوری که از سوی مقامات دولتی و نمایندگان مجلس بابت این موفقیت ها تقدیر انجام گرفت.

او موفقیت های کسب شده در سال گذشته را ناشی از تلاش و همدلی تمامی کارکنان خواند و افزود این همدلی منجر به این امر شده که در سال گذشته علی رغم بحران اقتصادی جهانی ، با رشد چشمگیری در تخلیه و بارگیری روبرو بودیم.

صفایی با تاکید بر بی نتیجه بودن تحریمها بر عملکرد بنادر استان خصوصا بندر شهید رجایی افزود : علی رغم این تحریمها در تخلیه وبارگیری با رشد قابل توجه 19 درصدی روبرو بودیم و در بخش کانیتنری نیز بیش از 8 درصد رشد داشتیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین به اقدامات گسترده دولت در مباحث زیربنایی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود : طرحهای عمرانی بسیاری در نقاط مختلف استان در بخش بندری در دست اجراست که با بهره برداری از آنها چهره این مناطق دگرگون می شود.

او به جایگاه مهم استان هرمزگان در حمل و نقل دریایی اشاره کرد و افزود: بخش مهمی از مردم استان ، از طریق دریا ارتزاق می کنند.

صفایی به مباحث مربوط به حمل و نقل مسافری در دریا اشاره کرد و اظهار داشت: جابجایی بیش از 2 میلیون نفر مسافر در ایام نوروز نشان داد در بحث مسافرتهای دریایی، باید توجه جدی تری شود که بر همین اساس برنامه های بسیاری در سطح استان در دست اقدام است.

گفتنی است در این نشست که معاونان اداره کل نیز حضور داشتند، سئوالات کتبی و شفاهی مطرح شده از سوی هر یک از کارکنان، پرسید شد و مدیرکل و معاونین نیز پاسخ های لازم را ارائه دادند.303


آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو