خدمات عام المنفعه صنعت نفت موجب تحول عسلویه شده است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14373
ساعت 06:42 پنج‌شنبه 2 تير 1390

عباس تبرکی گفت: خدمات عام المنفعه سازمان منطقه ویژه پارس موجب تحول زیرساخت های توسعه این شهرستان (کنگان، عسلویه و نخل تقی) شده است.

فرماندار کنگان در گفتگو با بنا (bena) تصریح کرد: با همت تیم مدیریتی صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس، خدمات ارزشمند و بی نظیری به شهرستان کنگان صورت گرفته است که همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

تبرکی یادآور شد: با ارتباط صحیح، منطقی و تعامل دائمی مدیران صنعت نفت در منطقه ویژه پارس با مردم، فرصت های موجود هیچ گاه به تهدید تبدیل نخواهد شد و صنعت نفت می تواند با مددگرفتن از این فرصت های مطلوب در جهت توسعه و سازندگی ایران اسلامی گامه ای مهمی بردارد.

فرماندارکنگان همچنین با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در نخستین روزهای سال جهاد اقتصادی به عسلویه افزود: این سفر پیام های متعددی با خود به همراه داشت که بیانگر نقش و اهمیت این منطقه به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی در توسعه و پیشرفت کشور بود؛ از برکات این سفر می توان به ایجاد روحیه شور و نشاط کاری در پرسنل صنعت نفت شاغل در منطقه اشاره کرد.

تبرکی در باره مصوبات سفر ریاست جمهوری و تعهدات وزارت نفت به شهرستان کنگان نیز ادامه داد: وزارت نفت تا کنون در اجرای تعهدات خود در خصوص اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری و همچنین تفاهم نامه کمک به شهرهای عسلویه و نخل تقی که همزمان با سفر مقام معظم رهبری به عسلویه منعقد شده از هیچ تلاشی دریغ نکرده است؛ امیدواریم با حضور مهندس علی آبادی در این وزارتخانه با نگاهی جدی تر در جهت توسعه و کمک به آبادانی این منطقه گام برداشته شود.303

شناسه خبری: 14373

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو