فعالیت حراست شرکت های مستقر در عسلوی یکپارچه سازی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14374
ساعت 07:00 پنج‌شنبه 2 تير 1390

رئیس حراست ارشد منطقه ویژه پارس تصریح کرد: زیرساخت های لازم جهت اجرای یکپارچه سازی فعالیت حراست های صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس فراهم می شود.

به گزارش بنا (bena)، ناصر رضاعلی در نشست فوق العاده شورای مدیران سازمان منطقه ویژه پارس، ادامه داد: با توجه به اهمیت فعالیت های توسعه ای صنعت نفت در سال جاری به عنوان سال جهاد اقتصادی و از آنجایی که فعالیت های اجرایی فازهای باقیمانده پارس جنوبی به طور جدی در حال انجام است؛ حراست ارشد منطقه ویژه نیز همگام با توسعه صنعتی، در ایجاد امنیت پایدار تلاش می کند.

او با اشاره به سومین گردهمایی روسای حراست های صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس، یادآور شد: در این نشست مسائل و مشکلات حفاظتی و امنیتی مطرح و با تبادل نظر، تصمیمات و راهکارهای مقتضی اتخاذ شد.

گفتنی است عسلویه در شرق استان بوشهر در حاشیه خلیج فارس در 300 کیلومتری شرق بندر بوشهر و در 420 کیلومتری غرب شهرستان بندر لنگه و در 570 کیلومتری غرب بندر عباس واقع است(همجواری استان بوشهر با استان‌ها: از شمال به منطقه اسیر در فارس، از شرق به هرمزگان و از غرب به خوزستان کهگیلویه و بویراحمد) و حدود 105 کیلومتر باحوزه گاز پارس جنوبی که درمیان خلیج فارس واقع شده (دنباله حوزه گنبد شمالی قطر) فاصله دارد.

بر اساس این گزارش، موقعیت مورد نظر برای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مزایای قابل توجهی دارد، از جمله کمترین فاصله ممکن با میدان گاز پارس جنوبی، وجود فرودگاهی که درزمان ساخت وساز می تواند سرویس مناسبی به عنوان فرودگاه بین المللی استقرار یابد، دسترسی مستقیم به آب دریا، عمق مناسب سواحل ازنظر بندری، برخورداری از شبکه‌های تأسیسات زیرساختی شریانهای ارتباطی فرامنطقه‌ای، وجود نیروی کار بالقوه در شهرها وروستاهای اطراف ،طبیعت سرسبز وچشم اندازهای طبیعی زیبا وجود دارد.303


شناسه خبری: 14374

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو