پلی کلینیک تخصصی بیمارستان جم تجهیز می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14375
ساعت 07:18 پنج‌شنبه 2 تير 1390

با نصب تجهیزات پزشکی در 12 مطب تخصصی پلی کلینیک و کلینیک تخصصی دندانپزشکی بیمارستان توحید جم، خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهربه لحاظ کمی و کیفی ارتقا می یابد.

به گزارش بنا (bena)، رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر یادآور شد: اخیرا با تکمیل طرح توسعه بیمارستان جم، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید با 12 مطب تخصصی و کلینیک تخصصی دندانپزشکی با 6 واحد به بهره برداری رسیده است.

دکتر مهرداد حسین زاده با بیان اینکه فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به گونه چشمگیری ارتقا یافته است، ادامه داد: تجهیزات پیشرفته پلی کلینیک یاد شده با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده است؛ با نصب این تجهیزات، خدمات رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش ها و مطب های مختلف پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید آغاز می شود.

او تصریح کرد: همچنین تجهیزات لازم برای واحد رادیولوژی و بخش تشخیصی پزشکی شامل اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، اسپیرومتری، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و اندازه گیری تراکم استخوانی تامین شده است.

حسین زاده یادآور شد: هم اکنون بخش های بستری و سرپایی بیمارستان توحید از یکدیگر جدا شده است؛ این وضعیت رضایت مراجعه کنندگان به هر دو بخش را به خاطر کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات رسانی، در پی داشته است.

او با اشاره به کیفیت ساخت پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم افزود: طراحی ساختمان به گونه ای است که تمام بخش های در نظر گرفته شده شامل درمانگاه های تخصصی و دندانپزشکی و بخش تشخیص و آزمایشگاه و داروخانه به طور کامل از یکدیگر مجزا بوده و هر بخش دارای سالن انتظار و پذیرش مجزا می باشد تا آرامش مراجعین به بخش های مختلف فراهم شود.303



آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو