ارائه خدمات آموزشی برای ایجاد زیرساخت‏های لازم در منطقه ویژه پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14468
ساعت 07:06 دوشنبه 6 تير 1390

رییس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ارائه خدمات آموزشی را برای ایجاد زیرساخت‏های لازم در این منطقه دانست.

مهران منجزی در گفتگو با بنا (bena) تصریح کرد: نیازسنجی آموزشی، اجرای دقیق و مطلوب دوره ها، فراهم کردن شرایط حضور مدیران سازمان در همایش های برون سازمانی، تلاش برای ایجاد زیرساخت های لازم جهت تعالی و بهره وری سازمانی با اجرای برنامه ریزی های اصولی از مهم ترین ماموریت های آموزش سازمان منطقه ویژه است که در این راستا با بهره گیری از کارشناسان آشنا به اصول آموزشی اقدامات مهمی انجام شده است.

او از ارائه خدمات آموزشی به میزان 66 هزار و 598 نفر ساعت در سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان آموزش، طی 278 دوره آموزشی به متقاضیان ارائه شده است.

منجزی اظهار داشت: آموزش سازمان منطقه ویژه در سال 89 با بهره گیری از تجربیات درون سازمانی و بهره مندی از توان علمی اساتید مورد تایید آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران، به منظور رشد، بهره وری و تعالی منابع انسانی سازمان منطقه ویژه، دوره های متعدد تخصصی و عمومی در سطح این سازمان و شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس برگزار کرد.

او یادآور شد: واحد آموزش سازمان منطقه ویژه در سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همت مضاعف و کارمضاعف نامگذاری شده بود با اخذ مجوزهای لازم، 278 دوره آموزشی به صورت دوره های عمومی و تخصصی در مدت چهار هزار و 927 ساعت با حضور سه هزار و 496 نفر از کارکنان شاغل در این سازمان برگزار کرد.

رییس آموزش سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به چگونگی اجرای دوره های آموزشی در این سازمان، ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای دوره های آموزشی در ماههای پایانی هرسال توسط کارشناسان واحد آموزش و با همکاری سایر مدیریت ها و واحدهای سازمان به صورت نیازسنجی های آموزشی صورت می گیرد؛ پس از انجام اقدامات اولیه و کار کارشناسی، تقویم آموزش سالیانه سازمان تنظیم و برای اجرا در اختیار مدیران و روسای سازمان قرار می گیرد.303

شناسه خبری: 14468

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو