برگزاری کارگاه مدیریت استراتژی در منطقه ویژه پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14469
ساعت 07:08 دوشنبه 6 تير 1390

کارگاه مدیریت استراتژی با استفاده از روش های ارزیابی متوازن درچارچوب طرح تحول راهبردی سازمان منطقه ویژه پارس باحضور مدیران، روسا وکارشناسان ارشد سازمان منطقه ویژه در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار شد.


به گزارش بنا (bena)، کیفیت زندگی انسانی، امنیت و ایمنی، محیط زیست، جامعه محلی، منابع مالی و جذب سرمایه، مدیریت منابع، ساختارها و فرآیندها و زیرساخت ها از مهمترین اولویت های مورد بحث در این دوره آموزشی می باشد که در راستای ترسیم الگوی مفهومی روابط علی در نقشه استراتژی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشریح خواهد شد.

کارگاه مدیریت استراتژی با استفاده از روش های ارزیابی متوازن در چارچوب طرح تحول راهبردی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پایان جلسات شورای مدیران این سازمان، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد به منظور خلق ارزش پایداری برای ذی نفعان کلیدی منطقه، برگزار می شود.

برگزاری این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی مدیریت های سازمانی، ارتقای مستمر سطح رضایتمندی کارکنان شاغل و به روزآوری فرآیندهای لازم برای تحول مدیریتی با رعایت تازه ترین استانداردهای موجود جهانی به صورت منظم، یک بار در هفته ادامه می یابد.303

شناسه خبری: 14469

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو