اضافه شدن 228 صندلی به شناورهای استاندارد مسافری هرمزگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14512
ساعت 09:27 سه شنبه 7 تير 1390

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی 3 ماهه سال جاری 228 صندلی به شناورهای استاندارد مسافری افزوده شده است.

علی اکبر صفایی در گفتگو با بنا (bena) گفت: با افزوده شدن این تعداد صندلی به ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی، مسیر قشم به بندرعباس و بلعکس، وضعیت مطلوب تری یافته است.

او با اشاره به نگاه جامع سازمان بنادر و دریانوردی در بحث مسافرتهای دریایی گفت: این تعداد صندلی در بخش شناورهای مدرن و تندرو افزوده شده است که تا پایان سال نیز چند فروند شناور دیگر به ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی افزوده خواهد شد.

صفایی به آخرین وضعیت طرح توسعه بندر مسافری شهید حقانی اشاره کرد و افزود: یکی از خواسته های دیرینه مردم، احداث ترمینال مسافری در این بندر می باشد که امیدواریم طی ماههای اینده مناقصه انتخاب پیمانکار این پروژه برگزار شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به طرح توسعه بندر مسافری شهید ذاکری قشم اشاره کرد و افزود: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و عملیات احداث دایک و موج شکن ها در مرحله خوبی قرار دارد.

صفایی گفت : مشکلی در عملیات احداث این طرح ایجاد شده که امیدواریم مدیرعامل منطقه آزاد قشم مساعدت نموده و مشکل را برطرف نمایند تا عملیات اجرایی پروژه با سرعت ادامه یابد.

او همچنین در خصوص احداث بندرگاه چند منظوره نخل ناخدا گفت: مناقصه ان انجام شده و مراحل نهایی انتخاب پیمانکار در دست انجام است.

صفایی از مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خواست در تخصیص بدون معارض زمین برای اجرای این پروژه تسریع نمایند تا وقفه ای در اجرای پروژه ایجاد نشود.

او گفت: این بندر به عنوان پشتیبان جزیره هرمز احداث می شود که ضمن ایجاد محیطی مناسب برای بهره گیری بهتر از دریا در شرق بندرعباس ، زمینه دسترسی آسانتر به این جزیره مهم خلیج فارس را فراهم خواهد کرد.303

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو