برگزاری ششمين همايش فرماندهان گارد بنادر كشور در بندر اميرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14520
ساعت 06:05 چهارشنبه 8 تير 1390

ششمین همایش فرماندهان گارد بنادر کشور با حضور فرماندهان و سربنادر دار رحمت قنبرزاده فرمانده گارد سازمان بنادر و دریانوردی و محسن عیسی وند مشاور مدیرعامل به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

به گزارش بنا (bena)، در مراسم افتتاحیه این همایش مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اظهار داشت: بندر امیرآباد به عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر و یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی استان مازندران همواره کانون توجه مدیران و سرمایه گذاران بوده و مشخصه های ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده که در صدر آنها می توان به پایلوت (پیشگام) بودن این بندر در زمینه غلات، گوشت و دام، سوخت و خودرو اشاره کرد.

سید علی نعیمی با بیان این که این بندر تنها بندر متصل به شبکه ریلی در شمال کشور است تصریح کرد: مشخصه بارز آن در بین بنادر کشور بهره گیری از اسکله رو-رو ریلی است.

او به تصمیمات گرفته شده مدیران برای ساخت شهر بندری در جوار این منطقه ویژه اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن افزایش 1000 هکتاری مساحت بندر و رسیدن آن به 2060 هکتار و همچنین پروژه های بسیار مهمی از قبیل ساخت جاده  ترانزیتی شمال به جنوب  و اتصال بندر شهید رجایی ( پایانه غلات جنوب) به بندر امیرآباد )پایانه غلات شمال)  و راه اندازی سوآپ نفتی بندر نکا (زیرمجموعه بندر امیرآباد( ،  این منطقه در آینده ای نزدیک نیاز مبرمی به افزایش تعداد پرسنل و تجهیزات خواهد داشت.

نعیمی با اشاره به تجهیز گارد و تغییر وضعیت اشتغال نیروهای این ستاد به وضعیت قراردادی تشکر کرد و گفت خدا را شاکریم که توانسته ایم به تلاش های شبانه روزی نیروهای خالص و متعهد امنیت این منطقه را به حد اعلای خود رسانده و حافظ منافع و منابع ملی کشور شود.

303

شناسه خبری: 14520

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو