گارد بنادر نقش مهمی در پيشگيري از وقوع جرم و مقابله با جرم دارد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14532
ساعت 08:30 چهارشنبه 8 تير 1390


مشاور مديرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نقش گارد را در پيشگيري از وقوع جرم ، پيگيري مجرم و مقابله با جرم بسيار با اهميت خواند.

به گزارش بنا (bena)، محسن عیسی وند در خصوص نقش گارد با تاکید بر ماموريت بسيار مهم گارد و وجود مبادی قانونی گفت: سازمان بنادر و دريانوردي از معدود سازمانهايي است كه قانونگذار براي آن گارد ويژه با نقش ضابط قضايي پيش بيني كرده و مي توان.

او افزود: پيشاني و تابلوي اصلي هر بندر، گارد و نيروهاي گارد بندر است و براي اينكه گارد با قابليت و كارا داشته باشيم لازم است نظم پذيري و اطاعت پذيري فرماندهان و عناصر گارد از مديران كل بنادر را تقويت کنیم.

عيسي وند اظهار داشت: در كنار اين مجموعه بايد آمادگي جسمي و روحي و نشاط اعضاي گارد را در اولويت قرار دهيم و بدون شك نتيجه ي حاصل از آن ، برخوردهاي متواضعانه با مراجعين و مقتدرانه با نتخلفين خواهد بود .

او گفت: از عناصر اصلي ديگر نيروهاي گارد هوش و ذكاوت و دقت نظر است كه آنها را از نيروهاي ديگر جدا مي سازد . لذا براي دستيابي به قله هاي ترقي در گارد لازم است به آموزش پرسنل در ابعاد "انتظامي و قضايي" ، " علمي و كاربردي" و "قوانين و مقررات" توجه جدي شود .

عیسی وند ادامه داد: اميدواريم با پشتيباني مديرعامل محترم سازمان و اعضاي محترم هيئت عامل و مديران كل بنادر و همچنين تدابير هوشمندانه سردار قنبرزاده ، شاهد ارتقاي سطح نظم و امنيت و توسعه سبك و سياق گارد بنادر بعنوان الگو براي ديگر سازمانها شود. 303

شناسه خبری: 14532

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو