ارائه خدمات درمانی به 160 هزار نفر در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14558
ساعت 04:58 شنبه 11 تير 1390

رییس روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهرگفت: در سه ماه نخست امسال بیش از 160 هزار نفر از خدمات درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بهره مند شدند.

به گزارش بنا (bena)، عبدالرضا مظفری ادامه داد: این میزان خدمات رسانی در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته، 17 درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به ارائه خدمات درمانی به ساکنان منطقه یادآور شد: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی خود تلاش دارد به ارائه خدمات نوین پزشکی به ویژه در حوزه های تخصصی و فوق تخصصی، شرایط استفاده کارکنان و خانوادهای صنعت نفت و ساکنان محیط های پیرامونی تاسیسات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را از این خدمات به بهترین نحو فراهم کند.

مظفری بیش از 93 هزار نفر از مراجعه کننده به بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر را ساکنان منطقه و افراد غیرشرکتی خواند و بیان داشت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد نشان می دهد.

او رشد و توسعه صنعت نفت را بدون وجود امکانات بهداشتی و درمانی امکان ناپذیر عنوان کرد و گفت : بهداشت و درمان به عنوان خط اول مبارزه با بیماری ها توانسته است به نحو شایسته ای با درمان و پیشگیری مناسب، نیروی کار سالمی را تحویل صنعت نفت کشور دهد.

مظفری با اشاره به خدمات دهی بیمارستان صنعت نفت بوشهر با 12 مطب تخصصی پلی کلینیک و کلینیک تخصصی دندانپزشکی به کارکنان صنعت نفت و ساکنان منطقه ادامه داد : این خدمات در بخش های مختلف از جمله واحد رادیولوژی و بخش تشخیص پزشکی شامل اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، اسپیرومتری، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و اندازه گیری تراکم استخوانی نه تنها به خانواده صنعت نفت که به تمامی مردم ساکن در این مناطق که زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند، ارائه می شود.

لازم به ذکر است بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با دارا بودن بیمارستان 64 تخته توحید جم و 34 مرکز بهداشتی درمانی در مناطق جم و عسلویه وظیفه خدمات رسانی به خانواده صنعت نفت و ساکنین بومی منطقه را بر عهده دارد.303

شناسه خبری: 14558

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو