بازدید مسئولین محلی کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14774
ساعت 09:08 جمعه 17 تير 1390

 
استاندار کرمان ، نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار و جمعی از مسئولان محلی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند.
به گزارش بنا (bena) در این بازدید 4 ساعته استاندار کرمان و هیئت همراه از واحدهای تولیدی آروین ، تولید کننده لوله و ورقهای تزئینی استیل ، به ظرفیت 8000 تن در سال ، شرکت مروارید سیرجان ، تولید کننده گرانولهای پی وی سی ، به ظرفیت 20000 تن در سال،سبکسازان کویر ، تولید کننده سازه های سبک ساختمانی ، با ظرفیت 100 هزار متر مربع در سال و شرکت عمران پارس ، تولید کننده پوکه صنعتی ، با ظرفیت تولید 150000 تن در سال دیدن کرده و در جریان مشکلات موجود و فراروی توسعه آنان قرار گرفت و قول مساعد رفع مشکلات را دادند.
در جریان این بازدید مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گزارشی از روند کار و پروژه های در دست اقدام و یا فعالیتهای منطقه از بدو تأسیس تاکنون را ارائه کرد .
در پایان نیز اسماعیل نجار ، استاندار کرمان ، دستور تشکیل جلساتی را به منظور پیگیری و اتخاذ تصمیم مناسب در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی مدیر منطقه بویژه مسائل مربوط به تکمیل پروژه سیلوی 50 هزار تنی ، عدم انجام ثبت سفارش و عدم تأئید مشخصات کارتهای بازرگانی از سوی سازمان بازرگانی استان کرمان و همچنین موضوع ترانزیت اداری کالا به سیرجان و سایر در خواستهای منطقه را صادر کرد .202
 

شناسه خبری: 14774

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو