اجرای طرح حفاظت ساحلی از تاسیسات فازهای باقیمانده پارس جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14868
ساعت 07:01 دوشنبه 20 تير 1390

 

 
طرح حفاظت ساحلی از تاسیسات فازهای باقیمانده پارس جنوبی، با هدف یکپارچگی تامین حفاظت دو منطقه پارس جنوبی (پارس 1) و پارس کنگان (پارس 2) انجام می شود. 
 
به گزارش بنا (bena)، سرپرست طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام این خبر افزود: در نشست هماهنگی مدیران منطقه ویژه با شرکت پتروپارس، مقرر شد با هماهنگی مجریان طرح ها، جهت حذف ترافیک فشرده و خطرات احتمالی، جاده مشخص شده در طرح جامع منطقه ویژه، به کمپ های مسکونی فازهای، 14، 22، 23 و 24  اختصاص یابد.
 
حمیدرضا مسعودی ادامه داد: با انجام این جابه جایی، درب ورودی کمپ های مسکونی فازهای 22، 23 و 24 به سمت جاده یاد شده منتقل می شود تا دسترسی به این فاز مهم آسانتر باشد.
 
او گفت: در این نشست همچنین مقرر شد نسبت به جابه جایی هفت هکتار زمین واگذار شده به فاز 19 به محل مجاورت کمپ مدیریتی فاز 12 شرکت پتروپارس، پس از بررسی طرح جامع و در صورت عدم مغایرت با طرح جامع اقدام شود تا بدین وسیله مجموعه کمپ های مدیریتی و کارمندی شرکت پتروپارس در محل تعیین شده متمرکز شوند.
 
مسعودی تصریح کرد: تفکیک جاده های ارتباطی با اولویت دسترسی و ورود آسان تجهیزات به فازهای 12 و 19 انجام می شود تا رند اجرایی فازهای یاد شده، شتاب بیشتری داشته باشد.
 
سرپرست طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: با هماهنگی مجریان طرح ها،جاده ویژه انتقال مواد و مصالح عملیات سیویل، با جاده ویژه تردد پرسنل، تفکیک می شود؛ تا از این طریق عملیات زیرسازی فازها بدون ترافیک شدید با عملیات جابه جایی کارکنان، بهتر انجام شود.303
 
 

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو