93 روز کار بدون حادثه در منطقه پارس جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14878
ساعت 09:33 دوشنبه 20 تير 1390

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس از انجام سه ماه کار بدون حادثه و منجر به فوت در تمام فازها و پروژه های پارس جنوبی در سال جاری خبر داد و افزود: افزایش نیروهای مامور به خدمت در بخش اچ.اس.یی در پارس جنوبی از جمله دلایل این موفقیت است.

آخوندی در گفتگو با بنا (bena) افزود: حضور به موقع در هنگام اجرای عملیات، سرکشی و تهیه گزارش های ایمنی لازم، توجه بیشتر به برگزاری دوره های آموزشی و حمایت و توجه ویژه مدیران عامل شرکت ها به اهمیت موضوع اچ.اس.یی از دیگر دلایل این موفقیت است.

او همچنین با اشاره به اقدامات کنترلی انجام شده در بخش سلامت در شرکت های مستقر در منطقه ویژه، یادآور شد: نسخه اولیه اسناد مناقصه اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار در سازمان تهیه شده است؛ ضمن اینکه معاینات طب صنعتی پیمانکاران و دریافت نتایج آن نیز انجام شده است.

آخوندی ادامه داد: در راستای پایش و حفظ بهداشت فضاهای خدماتی و رفاهی شرکت های مستقر در منطقه ویژه نیز فعالیت های گسترده ای انجام شده است؛ در این زمینه طرح جامع بهداشت رستوران شرکت های فعال در پارس جنوبی آماده شده است و در این راستا بازدیدهای بهداشتی از رستوران های این شرکت ها در حال انجام است.

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس در باره عملکرد این مدیریت در بخش محیط زیست در خرداد ماه سال جاری نیز یادآور شد: اندازه گیری پایش های زیست محیطی (اندازه گیری آلاینده ها – آب – هوا) انجام شده است و نیز به منظور تعیین میزان انتشار آلاینده ها در هوا کار کارشناسی صورت گرفته است.303

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو