HSE PLAN گامي در جهت تعهد به رعايت الزامات ايمني

لینک کوتاه: freena.ir/detail/14959
ساعت 10:45 چهارشنبه 22 تير 1390

 

سمينار تخصصي HSE PLAN با مشاركت بخش خصوصي به ميزباني سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي و در محل تالار آفرينش برگزار شد.
 
به گزارش بنا (bena) اين سمينار با حضور مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي، نمايندگان ايمني، بهداشت، محيط زيست منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي و با مشاركت بخش خصوصي برگزار شد.
 
در اين مراسم علي يزداني، مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي،  ابراز داشت: عدم توجه كافي به امور اچ اس یی منجر به آسيب نيروي انساني به عنوان با ارزش ترين سرمايه هاي ما و همچنين خسارت هاي مادي به تجهيزات و سيستم هاي موجود در صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي مي شود.
 
او با ضرورت خواندن ايمني در صنعت ابراز اميدواري كرد در هنگام آغار بررسي و تصويب طرح ها، با بررسي مسائل ايمني از جانب مسئولين، مي توان از خطاهاي احتمالي جلوگيري به عمل آورد.
 
همچنين منصور رستمي فر، سرپرست امور اچ اس یی سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در اين نشست ابراز داشت: HSE PLAN طرحي براي ضمانت رعايت الزامات ايمني طي مطالعات طراحي، ساخت، راه اندازي و بهره برداري در قالب يك سيستم مديريتي مي باشد كه اين سيستم متضمن رعايت موازين ايمني است.
 
او با تاكيد بر ضرورت توجه به مقوله اچ اس یی جهت كاهش خطرات شغلي و زيست محيطي به ويژه در صنايع نفت، گاز و پتروشيمي افزود: HSE PLAN به عنوان الگويي براي شركتهاي توليدي يا پيمانكاري است كه در جستجوي كسب اطمينان در زمينه ايمني هستند.
 
رستمي فر مخاطب اصلي اين برنامه را پيمانكاران دانست و افزود: به عنوان مسئول در هنگام برون سپاري برخي امور به پيمانكاران به عنوان مخاطبان اصلي اين نشست مي بايست از مهارت و پايبندي آنان به امور اچ اس یی اطمينان حاصل كرده و برون سپاري ها را به صورت ايمن و عاري از هر گونه خطايي انجام دهيم.202
 

شناسه خبری: 14959

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو