بازديد مديرعامل بانك صادرات مازندران از پروژه هاي بندر اميرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15067
ساعت 10:21 سه شنبه 28 تير 1390

شعبانعلي داورپناه، مديرعامل بانك صادرات استان مازندران از پروژه هاي تحت حمايت اين بانك در منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بازديد كرد .

به گزارش بنا (bena)، اين بازديد در راستاي حمايت از سرمايه گذاران و ايجاد بستر مناسب براي استفاده بهينه از تسهيلات بانك انجام شد و داورپناه ضمن ابراز خرسندي از پيشرفت پروژه هايي كه با استفاده از تسهيلات بانك صادرات در حال اجرا است گفت: بانك صادرات استان آمادگي ارائه خدمات به تمامي پروژه هاي واقعي سرمايه گذاري در اين منطقه ويژه را دارد و اميدواريم با برنامه ريزي صحيح و حمايت هاي تسهيلاتي بتوانيم گامي در مسير توسعه و رونق اقتصادي هرچه بيشتر اين استان به ويژه بندر و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد برداريم .

مدير بنادر و دريانوردي و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد نيز از ارائه تسهيلات و منابع مالي توسط بانك صادرات تقدير كرد و پيشرفت اهداف اقتصادي منطقه را علاوه بر مديريت صحيح اين منابع، نتيجه ي بررسي دقيق پروژه هاي سرمايه گذاري توسط كارشناسان بندر و انتخاب بهترين گزينه ها دانست .

سيدعلي نعيمي افزود: رشد چشمگير ميزان تخليه و بارگيري كالا و افزايش صادرات از اين بندر نشان دهنده ي پتانسيل بالاي منطقه در زمينه سرمايه گذاري است و مطمئناً حمايت هاي بانك و ارائه تسهيلات به سرمايه گذاران منشا ايجاد زيرساخت هاي جديد و استفاده از توان بالقوه در اين منطقه است. 303

شناسه خبری: 15067

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو