گسترش فعالیت های HSE در فازهای باقیمانده پارس جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15117
ساعت 06:17 پنج‌شنبه 30 تير 1390


گسترش فعالیت های فرهنگی با هدف افزایش میزان اطلاع و آگاهی کارکنان از امور HSE در فازهای باقیمانده پارس جنوبی، در نشست هماهنگی روسای HSE منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فازهای باقیمانده پارس جنوبی در منطقه پارس2 کنگان مورد تاکید قرار گرفت.


به گزارش بنا (bena)، مدیر اشد اچ.اس.یی منطقه ویژه پارس در این نشست گفت: خوشبختانه عملیات اجرا و توسعه فازهای 12، 13، 14، 19، 22،24 به خوبی در حال انجام است از این رو باید همپای این توسعه زیرساخت های اچ.اس.یی فراهم شده و در تمام بخش ها و حوزه ها گسترش یابد.

حسن آخوندی همچنین با تاکید بر انجام تلاش‌های لازم برای کاهش آسیب‌های فردی، اجتماعی و زیست‌محیطی در پروژه‌ها و با مهم دانستن نقش تبلیغات در توسعه فرهنگ HSE ، بر نصب علائم هشدار دهنده توصیه کرد.

در این نشست مقرر شد با توجه به طرح جامع HES منطقه، تمام فازها در زمینه پاسخگویی به واحدهای مختلف سلامت، ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران HSE ارشد منطقه ویژه پارس، نهایت همکاری و تلاش خود را به عمل آورند.

استقرار یک‌دستگاه آتش‌نشانی به همراه نفرات در فازهای فعال، برگزاری ماهانه نشست کمیته‌های تخصصی بهداشت، ایمنی و محیط زیست با مدیریت HSE پارس2 کنگان، تهیه و ارسال چارت‌های سازمانی و امکانات هر فاز و همچنین تجهیز کمپ‌های مسکونی پیمانکاران فعال به سامانه تصفیه‌خانه فاضلاب از دیگر مصوبات مهم این نشست بود.
303

شناسه خبری: 15117

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو