حضور شرکت طراح منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در صدا و سیمای کرمان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15208
ساعت 07:17 يکشنبه 2 مرداد 1390

گروه طراحی و مهندسی NCE، شرکت طراح منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ،در بدو ورود به کرمان در برنامه تلویزیونی جهادی دیگر شرکت کرد.

به گزارش بنا (bena) این برنامه تلویزیونی بارویکرد اقتصادی با محوریت منطقه اقتصادی و توسعه پایداراز حضور مهندسین مشاور این شرکت استفاده کرد.

پروفسور کهنل ، متخصص توسعه و طراحی شهری و پروفسور جورج کهل مایر، متخصص کانستراکشن و طراحی سازه ها با بررسی ابعاد ویژه طرح منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به شرح طراحی خود در این منطقه پرداختند.

مهندس موسوی ، مدیر عامل این شرکت نیزدر این برنامه با برشمردن ویژگی های طراحی این منطقه آن را نمونه ای از شهر زیبا با محوریت انسان دانست.

همچنین دو پروفسور آلمانی با معرفی وضعیت عناصر مهم آب و هوایی و زیست محیطی در طراحی این منطقه آن را نمونه ای از فضای انسانی که بیشترین ارتباط صمیمانه بین انسان و طبیعت را برقرار کند دانستند.

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مرحله طراحی سایت پلان خود از حضور این گروه بین المللی برای ایجاد شهری صنعتی استفاده می کند.

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با وسعت 800هکتاردر 20کیلومتری شهر رفسنجان با مسئولیت شرکت زرینه مس از شرکت های اقماری صندوق بازنشستگی مس ایران در حال احداث است.

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با محوریت مس و پسته دو محصول مهم منطقه و با سه ویژگی مسکونی ، صنعتی و گردشگری توسط این گروه طراحی و معماری طراحی شده است.
202

شناسه خبری: 15208

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو