رییس اداره آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15349
ساعت 10:28 چهارشنبه 5 مرداد 1390

محمد نوروزی فرد، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، طی حکمی سید عبداله کاظمی شاهاندشتی را به عنوان رییس اداره آموزش این سازمان منصوب کرد.

به گزارش بنا (bena)، در حکم انتصاب سید عبدالله کاظمی شاهاندشتی به عنوان رییس اداره آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و خصوصیات حرفه ای جنابعالی بدینوسیله از تاریخ این حکم به سمت رییس اداره آموزش منصوب می شوید.

بدون تردید مقوله آموزش و تجهیز نیروی انسانی بعنوان رکنی رکین در توسعه منابع انسانی نیازمند برنامه ریزی، کلان نگری و نوآوری در هر دو عرصه سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. در این مسیر، تغییر نگاه مرسوم از مدیریت آموزش به مدیریت دانش موجبات خلق ارزش پایدار را فراهم خواهد نمود. لذا با توجه به توانمندیها و ظرفیت های موجود در آن اداره از جنابعالی انتظار می رود با هماهنگی لازم و تحت نظر مستقیم اینجانب ضمن راهبری امور جاری نسبت به پیگیری موارد زیر نهایت تلاش خود را معطوف نمائید:

1. بروز رسانی تقویم آموزشی موجود از طریق پایش میزان اثربخشی دوره های برگزار شده و نیز بازخوردهای دریافتی از واحدها.

2. تسریع در تکمیل طرح شناسنامه آموزشی مشاغل به کمک تکنیک DYCM.

3. توجه متعادل و متناسب بر هر سه حوزه آموزشهای عمومی – فنی تخصصی و سرپرستی و مدیریت با در نظر گرفتن نیازهای آموزشی کارکنان سازمان.

4. فراهم سازی زمینه استقرار مدیریت دانش مشتمل بر شناسایی، جذب و تسهیم دانش ضمنی و صریح کارکنان و نهایتا ارتقاء سرمایه های دانش فردی، گروهی و سازمانی.

5. تعامل مستمر با مدیریت کار و خدمات اشتغال در جهت برآورد نیازهای آموزشی متقاضیان کار و نهایتا آموزش و تجهیز نیروهای بومی به منظور بکارگیری درطرحها و پروژه ها در راستای تحقق تکلیف دولت مبنی بر جذب 50 درصدی نیروهای بومی.

6. زمینه سازی در جهت بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی موجود در منطقه با هدف هدایت دانشجویان به طی دوره های آموزشی در پروژه های منطقه.

7. ایفای نقش ارشدیت در فرآیند آموزشی در سطح منطقه از طریق برپایی جلسات مشترک با ادارات آموزشی سایر شرکتها، ایجاد هم افزایی در بهره گیری از امکانات آموزشی موجود و پرهیز از اقدامات موازی و اتلاف منابع در این زمینه.

در پایان لازم می دانم از زحمات و تلاشهای دلسوزانه جناب آقای منجزی در طول سرپرستی آن اداره تشکر و قدردانی نمایم. بدیهی است ایشان نیز کماکان بعنوان جانشین اداره آموزش، جنابعالی را در این امر خطیر یاری خواهند کرد.
303

شناسه خبری: 15349

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو