اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه میزبان مدیر کل امور اجرایی و هماهنگی دولت بود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15448
ساعت 06:17 يکشنبه 9 مرداد 1390

مدیر کل امور اجرایی و هماهنگی دولت که در رأس هیئتی از سرمایه گزاران داخلی و خارجی در اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه حضور داشت پس از بازدید میدانی و بازدید از پروژ های عمرانی و طرح های توسعه این بندر ، با مدیر این بندر تشکیل جلسه داد .

به گزارش بنا (bena)، مهندس علی زایر انگالی مدیر کل امور اجرایی و هماهنگی دولت در دیدار با اسماعیل مکی زاده مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از تلاش دستگاه اجرایی کشور برای استفاده حداکثر از ظرفیت های موجود برای توسعه اقتصادی شهرستان بندرلنگه خبر داد وافزود: با وجود پتانسیل های بالای شهرستان وزمینه ها ی مختلف سرما یه گزاری ، بندر لنگه میتواند به عنوان یکی از نقاط مهم تجاری و سرمایه گزاری معرفی شود.

زایر انگالی در این جلسه درخواست یکی از سرمایه گزاران مبنی بر احداث اسلکه با عمق آبخور بالای ده متر را با مدیر این اداره مورد بررسی قرار داد و مدیر این اداره انجام مطالعات و بررسی های میدانی را ضروری دانست.

اسماعیل مکی زاده ، اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه را مرکز بنادر غرب استان هرمزگان معرفی نمود و گفت : با سیاست گذاری های کلان دولت و سازمان بنادر ودریانوردی مبنی بر توسعه شهرهای ساحلی و بازارهای قدیمی با احداث موج شکن ها و حضور دکتر احمدی نژاد برای افتتاح برخی از آنها در سال جاری که خود مؤکد این موضوع است ، توسعه دریایی در پیشانی محور توسعه شهرستان قرار گرفته است و در آینده نزدیک این مهم محقق خواهد شد.

مکی زاده در ادامه شرایط جغرافیایی برخی از نقاط در این شهرستان را مساعد با احداث موج شکن و بندر گاه دانست و افزود: موضوع را پیگیری خواهد نمود و متعاقباً اعلام خواهد کرد.
303

شناسه خبری: 15448

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو