دوره های آموزشی آتش نشانان شهرداری عسلویه برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15511
ساعت 07:18 سه شنبه 11 مرداد 1390

مدیر ارشد اچ.اس.یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس از برگزاری دوره آموزشی تخصصی ویژه آتش نشانان شهرداری عسلویه خبر داد و افزود: این دوره آموزشی با همکاری اداره آموزش و مرکز آموزش اچ.اس.یی منطقه ویژه پارس انجام شد.


به گزارش بنا (bena)، حسن آخوندی افزود: این دوره آموزشی با هدف با کمک به ارتقا سطح کیفی کارکنان بومی منطقه و اهمیت ویژه به مقوله آموزش آنان انجام شده است.

او ادامه داد: با پایان بخش آموزش کامل کارکنان آتش نشانی نخل تقی و افتتاح ایستگاه در این شهر و همچنین با توجه به تقاضای شهرداری عسلویه مبنی بر ضرورت سطح آگاهی و مهارت کارکنان آتش نشانی این شهر، این دوره آموزشی درتیرماه سال جاری در دستور کار قرارگرفت.

آخوندی گفت: دوره آموزشی یاد شده در مدت سه هفته با همکاری اداره آموزش سازمان و مرکز آموزش HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به میزان 540 نفر ساعت آموزش (سهم هر نفر 90 ساعت) برگزار شد.

مدیر ارشد اچ.اس.یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس با اشاره به افزایش دوره های آموزشی در پارس جنوبی، یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی، برگزاری دوره های آموزشی در پارس جنوبی روند صعودی خواهد داشت که علاوه بر کارکنان پارس جنوبی، کارکنان شهرداری شهرهای پیرامون (عسلویه و نخل تقی) نیز در صورت درخواست، آموزش های لازم را طی می کنند.

آخوندی تصریح کرد: خوشبختانه با راه اندازی مرکز آموزش HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، فضای آموزشی مناسبی ایجاد شده است.

او با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی در ارتقای سطح دانش تخصصی کارکنان اثرگذار است، افزود: ایمنی اصلی ترین عامل کار و تلاش در صنعت نفت و حفظ پایداری تاسیسات در مناطق عملیاتی است؛ از این رو آموزش کارکنان HSE سازمان و شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس را در دستور کار خود قرار داده ایم.
303

شناسه خبری: 15511

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو