دومین جشنواره قرآنی حبل المتین در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15527
ساعت 08:28 سه شنبه 11 مرداد 1390

رییس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری دومین جشنواره قرآنی حبل المتین در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این جشنواره در گستره ای وسیع تر نسبت به سال گذشته، با حضور قاریان شهرستان های دیر و کنگان برگزار می شود.

مجتبی دزفولی نسب در گفتگو با بنا (bena) گفت: این جشنواره در چهار بخش، حفظ (5 جزء)، ترتیل، تحقیق (صوت و لحن) و اذان در روزهای 22 تا 24 رمضان المبارک 1432 هجری قمری برابر با 31 مرداد تا دوم شهریورماه سال جاری در منطقه ویژه پارس برگزار می شود.

او ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا 22 مردادماه با مراجعه به روابط عمومی سازمان منطقه ویژه، روابط عمومی شرکت های مستقر در پارس جنوبی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های دیر و کنگان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش عسلویه مراجعه کنند.

دزفولی نسب در باره جوایز قاریان برگزیده در جشنواره یاد شده گفت: به قاریان برگزیده، سه کمک هزینه سفر به حج عمره، شش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، شش کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده ها جوایز نفیس اهدا می شود.

رییس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس یاد آور شد: سال گذشته در نخستین جشنواره قرآنی حبل المتین، ۲۵۰ نفر از قاریان برجسته بخش عسلویه و شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه در سال گذشته در ماه مبارک رمضان، حضور داشتند.

دزفولی نسب افزود: ۳۰ نفر از (برادران و خواهران) قاریان برجسته شرکت کننده در این جشنواره به مقام های برتر رسیدند که کمک هزینه سفر به حج عمره، سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس و کمک هزینه خرید نرم افزار قرآنی به آنان اهدا شد.

او با بیان اینکه برگزاری اینگونه جشنواره ها، فضای فرهنگی و اجتماعی منطقه پیرامون صنعت نفت را متاثر می سازد و موجب تقویت معنویت در بین جوانان عزیز این منطقه می شود، تصریح کرد: استعداد بلقوه ای بین جوانان عزیز این بخش وجود دارد که می توان آن را بلفعل کرد و عاملان و حاملان قرآن را به فعالان عرصه پژوهش و تحلیل و تفسیر قرآنی بدل نمود و این استعدادهای نهفته را بلفعل کرد.

دزفولی نسب ادامه داد: توسعه دانش قرآنی و روشن نمودن دل جوانان این منطقه با نور کتاب الهی در ماه مبارک رمضان امسال، اساسی ترین هدف روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در این ماه مبارک امسال است.
303

شناسه خبری: 15527

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو