کیفی سازی دوره های آموزشی با هدف رشد و تعالی سازمانی در منطقه ویژه پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15571
ساعت 06:00 پنج‌شنبه 13 مرداد 1390

مدیرمنابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی از کیفی سازی و افزایش دوره های آموزشی با هدف رشد و بالندگی سازمانی در منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: در این مسیر از تمامی زمینه های لازم جهت استفاده از توانمندی های منابع انسانی این سازمان استفاده خواهیم کرد.


به گزارش بنا (bena)، محمد نوروزی فرد در مراسم معارفه رییس اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به اهم برنامه های این مدیریت در حوزه توانمندسازی منابع انسانی یادآور شد: مقوله آموزش، یکی از مهمترین ارکان توسعه و بهره وری سازمانی، همواره از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است؛ از این رو توجه به این حوزه مهم می تواند در تعالی سازمانی نقش آفرین باشد.

او تصریح کرد: با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند در حوزه آموزش و با رفع مشکلات و موانع پیش رو در این بخش سعی می کنیم زیرساخت های لازم را جهت اجرای دقیق، کارآمد و بهینه برنامه های آموزشی فراهم کنیم.

مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس با اشاره به عدم تمایز سازمانی بین کارکنان پیمانکاری و رسمی، ادامه داد: منابع انسانی سازمان منطقه ویژه هیچ گاه بین نیروهای موجود تبعیض قائل نخواهد شد و تفاوت بین نیروهای رسمی و پیمانکاری از دید این مدیریت وجود ندارد؛ چرا که تمام نیروهای شاغل در منطقه با هدف خدمت مشغول فعالیتند.

نوروزی فر عملکرد کارکنان را در بهره وری سازمان منطقه ویژه پارس نتیجه بخش خواند و گفت: عملکرد کارکنان سازمان را صرف حضور افراد در منطقه ارزیابی نمی کنیم بلکه براساس بیلان کاری و عملکرد ملموس و قابل درک آنان مورد سنجش قرار می دهیم.

در این مراسم سیدعبدالله کاظمی شاهاندشتی به عنوان رییس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس معرفی شد.
303

شناسه خبری: 15571

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو