بیش از 100 بیمار در بخش CCU بیمارستان توحید جم بستری شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15757
ساعت 05:39 پنج‌شنبه 20 مرداد 1390

مسئول بخش CCU و قلب بیمارستان توحید جم از افزایش رضایتمندی بیماران بستری در بخش CCU این بیمارستان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در مدت یاد شده بیش از 100 بیمار در بخش CCU این بیمارستان بستری شد.

به گزارش بنا (bena)، آذر محمدنژاد یادآور شد: با انجام بازسازی فیزیکی این بخش و تحویل وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، میزان رضایتمندی بیماران بستری در بخش CCU مانند دیگر بخش های بیمارستان توحید افزایش یافته است و براساس نظرسنجی های انجام شده میزان رضایت بیماران از این بخش در سال 1389، 90 درصد بوده است که این میزان رضایت در سه ماهه اول 1390 به 92 درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد: این بخش در سال 1382 و با ظرفیت 4 تخت بستری و بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت و درمان راه اندازی شد. در ابتدای فعالیت ، مسئولیت درمانی بخش CCU بر عهده همکاران پزشک متخصص داخلی بود ولی از ابتدای سال 1388 با افزایش زمان حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب ، مسئولیت این بخش بر عهده این گروه از پزشکان است.

محمد نژاد تصریح کرد: همچنین با افزوده شدن یک تخت بستری به تخت های قبلی ، ظرفیت پذیرش بیماران در این بخش افزایش یافته است. به گونه ای که در سال گذشته 298 بیمار در این بخش بستری شده اند که از این تعداد 32 نفر از پرسنل صنعت نفت و خانواده های آنان و 265 نفر از ساکنین بومی منطقه می باشند. همچنین در سه ماهه اول سال 1390 نیز بیش از 100 بیمار در این بخش بستری شده اند.

مسئول بخش CCU بیمارستان توحید جم افزود: بخش قلب و CCU از بخش های پراسترس و پرکار مراکز درمانی است که پرستاران و کادر درمانی شاغل درآن با توجه به رسالت پرستاری تمام تلاش خود را برای آسایش و آسودگی خاطر بیماران و کاهش اضطراب آنان در طول دوران درمان به کار می برند.

محمدنژاد گفت: به کارگیری کادر درمانی و پرستاری مجرب و همچنین بهبود وسایل و تجهیزات پزشکی در بخش CCU باعث شد که برای دومین سال متوالی موفق به اخذ ارزشیابی درجه یک از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شویم.

او تصریح کرد: تمام تلاش های مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بر ارتقای سطح درمان مراکز و کلینیک های درمانی منطقه جم و پارس جنوبی متمرکز شده است.
303

شناسه خبری: 15757

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو