آغاز فعالیت بازار بزرگ دوستی منطقه ویژه اقتصادی سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/15816
ساعت 10:19 يکشنبه 21 اسفند 1390
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از آغاز به کار بازار بزرگ دوستی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، در آستانه فرارسیدن سال جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل منطقه ویژه اقتصادی سرخس، مهندس محمد مهدی مروج الشریعه اظهار کرد: این بازار با دارا بودن 114 غرفه مجهز فروشگاهی و نمایشگاهی در 2 طبقه با مساحت 5 هزار مترمربع ، انواع کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم شهرستان سرخس، از قبیل ارزاق عمومی، البسه و پوشاک، لوازم منزل و ... را ارائه می نماید .

وی با اشاره به اینکه بازار بزرگ دوستی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در سال 1382 احداث شده و تا کنون بلااستفاده بوده، گفت: طی چند ماه اخیر با برنامه ریزی و هدف گذاری های بلندمدت صورت گرفته، کار آماده سازی این مجتمع بزرگ فروشگاهی و نمایشگاهی که از انواع زیرساخت های لازم همچون پله برقی، آسانسور حمل بار و ... نیز برخوردار است در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی سرخس قرار گرفت و امیدواریم افتتاح این بازار عیدی کوچکی باشد به مردم استان به ویژه شهرستان سرخس .

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته، بازار بزرگ دوستی این پتانسیل را داراست که در آینده ای نزدیک به مرکز بزرگی جهت عرضه دائمی انواع کالاهای با کیفیت تولید داخل در عرصه داخلی و بین المللی تبدیل شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، این مهم در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

گالری تصاویر

شناسه خبری: 15816

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو