برند سازي راز موفقيت صادرات در مناطق آزاد و ويژه اقتصادي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/1892
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مشاور اقتصادي منطقه ويژه اقتصادي سيرجان، مهمترين فاکتور توسعه صادرات در منطقه آزاد و ويژه اقتصادي برند سازي کالاهاست.

جعفر کريمي با بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena) گفت:« منطقه ويژه اقتصادي سيرجان در امر صادرات تا حدودي موفق عمل کرده و اين در حالي است که بسياري از مناطق در امر صادرات با مشکلاتي مواجه هستند.»

وي در ادامه افزود:« بايد با افزايش نام هاي معتبر دنيا در مناطق آزاد ، صادرات را توسعه بخشيم.»

مشاور اقتصادي منطقه ويژه اقتصادي سيرجان در خصوص مسائل و قوانين امور گمرکي خاطرنشان کرد:« بايد قوانين امور گمرکي بازنگري شود تا از اين طريق مشکلات گمرکي مناطق در امر صادرات کاهش پيدا کند.»

وي درادامه يادآور شد:«مشکلات عديده اي که در امر صادرات براي بازرگانان وجود دارد منجر به حالات انفعالي اين افراد در امر توليد و صادرات شده است.»

کريمي در پايان پيشنهاد کرد:« بهتر است بازرگانان و صادرکنندگان با نمايندگان تام الاختيار سازمان هاي گمرک ايران و وزارت بازرگاني در خصوص رفع و کاهش مشکلات صادراتي در مناطق آزاد و ويژه اقتصادي جلسه اي داشته باشند.»
203

شناسه خبری: 1892

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟