عمران و آباداني کشور با توسعه صنايع پايين دستي پتروشيمي امکان پذير است

بيست و هشتمين جلسه هم انديشي مسئولين سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي عصر ديروز (سه شنبه 6 بهمن ماه) در سالن کنفرانس تالار آفرينش منطقه ويژه برگزار شد.
به گزارش خبرنگاربنا(bena)، مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در اين جلسه به مناسبت فرارسيدن سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ضمن يادآوري خاطرات به ياد ماندني از رشادت ها و جانفشاني هاي مردم ايران در به ثمر رسيدن انقلاب شکوهمند اسلامي گفت:«در طول تاريخ پيدا نمي کنيد نمونه اي را که در آن مردم در يک جريان اين چنين هم جهت و همدل بوده باشند.»

علي يزداني، با اشاره به سفر اخير رياست محترم جمهور به استان خوزستان و ديدار ايشان با مديران ارشد استان خوزستان، چالش هاي مهم صنعت پتروشيمي را مورد بررسي قرار داد و گفت:« پتروشيمي ها در تمام دنيا صنايع سرمايه بر هستند، نه صنعت کار بر، بدين معني که اشتغال مستقيم صنايع پتروشيمي بعنوان يک صنعت سرمايه بر پايين است و تمام دنيا از صنعت پتروشيمي با هدف توسعه صنايع پايين دستي استفاده مي کنند.»

وي افزود:«پتروشيمي زماني مي‌تواند به عمران و آباداني يک منطقه و يک کشور کمک کند که صنايع مياني و پايين دست آن در مجاورت آن توسعه پيدا کنند.»

در ادامه اين جلسه، آيين معارفه سرپرست امور اداري و توديع و معارفه مسئولان واحد خوراک و محصول سازمان منطقه ويژه انجام شد.

سعيد کرد زنگنه در سمت سرپرست امور اداري، جايگزين شکرا... صالحي، رئيس امور اداري و عبدالرضا بااوش دار جايگزين حسين احمدي مسئوليت واحد خوراک و محصول سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي را بر عهده گرفت.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه با تشکر و قدرداني از مسئولان قبلي، يادآور شد:« جوان هايي که به مرور سمت هاي جديد را احراز مي کنند، مي بايست عزت و احترام پيش کسوتان خود را حفظ کنند و از تجربه مفيد و ارزشمند ايشان استفاده کنند.

در ادامه جلسه گزارشي از آخرين فعاليت هاي انجام شده توسط ادارت مختلف سازمان منطقه ويژه مطرح و چالش ها و راهکارها در اين جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. /203
امتیاز به خبر :