جهش 2 پله ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به سمت تعالی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24114
ساعت 10:20 سه شنبه 23 اسفند 1390
سازمان منطقه ويژه اقتصادي پترشيمي در جشنواره جايزه تعالي صنعت پتروشيمي موفق به كسب تقدير نامه دو ستاره شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي، مديرتعالي اين سازمان پس از دريافت اين جايزه در گفتگو با ما اظهار كرد: برگزاري جشنواره جايزه تعالي در زماني كه از سوي كشورهاي غربي آماج تحريمهاي همه جانبه قرار گرفته ايم. نشان مي‌دهد ايران توانسته است از تهديد تحريم فرصت كسب كند.

حبيب انصاري، برگزاري اين جشنواره را به حركت رو به جلوي پتروشيمي تعبير كرد و در خصوص تقدير نامه ي دريافتي سازمان منطقه ويژه گفت: ارزيابان اين جشنواره كه به مدت 2 روز در سازمان ما حضور داشتند، به دقت تمامي فاكتورهاي تعالي سازمان را مورد بررسي قرار داده و نتيجتا ضمن تاييد سطح انتخابي اين سازمان، در جلسه اختتاميه نقاط قوت و نقاط قابل بهبود مشخصي را براي حركت هاي بعدي مشخص كردند.

وي افزود: همانطور كه مي‌دانيد سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در سال گذشته به عنوان اولين حضور خود در جايزه تعالي صنعت پتروشيمي گواهينامه اهتمام به تعالي دريافت كرد و امسال علي رغم اينكه توان حضور در سطوح بالاتري را داشت در سطح تقدير نامه 2 ستاره شركت كرد و آنرا دريافت كرد. اين سازمان در ادامه روند رو به رشد خود عزم خود را جزم كرده است تا در سومين سال حضور خود در اين جشنواره گواهينامه 4 ستاره را از آن خود كند.

انصاري، با تقدير از همكاري و تلاش تمامي همكاران خود در مسير تعالي سازماني، تحقق اين مهم را نتيجه تعهد تمامي سطوح و اركان هر سازمان دانست و تاكيد كرد: ناگفته پيداست كه حركت به سمت تعالي در ميان بحران تحريم تنها براي سازمانهايي امكان پذير است كه به توانمنديهاي دروني خود متكي باشند؛ لذا از تمامي همكاران خود مي‌خواهم تا فعاليتهاي خود را بر اساس چشم انداز 1404 سازمان تنظيم نمايند تا در مسير سازماني سرآمد گام برداريم.

به گفته ي وي، سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در اجراي پرو‍ژه هاي بهبود يكي از موفق ترين ها در نوع خود بوده است.

رئيس برنامه ريزي و اطلاعات مديريت سازمان منطقه ويژه ادامه داد: شعار سازمان ما "نگين صنعت ارزش آفرين پتروشيمي در خاورميانه" است و سعي مي‌كنيم با حركت در چارچوبهاي تعيين شده تا سال 1404 به اين چشم انداز نزديك شويم.

وي، پيشرفتهاي كشور اسلامي ايران را در تمام زمينه ها مايه ي افتخار دانست و اظهار اميدواري كرد كه در زمينه ي صنعت پتروشيمي نيز به زودي بتوانيم در مجموعه ي برترين كشورهاي دنيا رده بندي شويم.

حبيب انصاري، ارزش واقعي تعالي سازماني را زماني دانست كه تمامي سازمانها و نهادهاي وابسته و در ارتباط با آن نيز متعالي شوند و خاطر نشان كرد: پيشرفت استقلال علمي و تعالي ايران مايه اميدواري كشورهاي مسلمان و منشا بركات فراوان براي تمامي جوامع اسلامي است.

وي تفكر سازماني را تفكري لازم ولي ناكافي دانست و تفكر ملي و جهاني را جايگزينهاي مناسبتري براي آن عنوان كرد و اذعان كرد: ما در سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي سعي داريم با هدفگذاري صحيح و اقدام متعهدانه پروژه هاي بهبود را به سرعت اجرايي كرده و به سمت سازماني سرآمد پيش رويم.

شناسه خبری: 24114

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو