ایجاد مدل توسعه در تحریم ره آورد سفر رهبر انقلاب به منطقه ویژه پارس است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24167
ساعت 10:28 سه شنبه 15 فروردين 1391
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در ابتدای سال 90 به عسلویه را نقطه عطفی در تاریخ صنعت نفت خواند و افزود: ایجاد مدل «توسعه در تحریم» ره آورد و تاثیر استراتژیک حضور پر برکت رهبر فرزانه انقلاب و تاکیدات معظم له بر تلاش و توسعه همه جانبه صنعت نفت به ویژه منطقه عملیاتی پارس جنوبی بود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود نصوری در دیدار با امام جمعه بوشهر یادآور شد: سال 90 برای مدیران و کارکنان در صنعت نفت، بسیار پر ارزش و تاریخی در تمامی عرصه ها است.
وی ادامه داد: با نگاه راهبردی و بیانات عالمانه مقام معظم رهبری در سال 90 و تاکیدات معظم له در حرم رضوی صنعت نفت ایران گام های بلندی برداشت که منجر به جهش جهانی و تبدیل این صنعت به تولید علم و مدیریت دانش بنیان شد که نقش برجسته صنعت نفت در توسعه زیرساخت ها و تحول و بهبود اقتصاد کشور بی بدیل است.
نصوری با بیان اینکه صنعت نفت با تکیه بر دانش و خودباوری نخبگان و تلاشگران و توانمندان داخلی، جایگاه منحصر به فردی در جهان یافته است، تصریح کرد: راهبردها و منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش های وزیر نفت، شاخص های توسعه ای را شتاب بخشید و با برهم ریختن معادلات جهانی، مدل های توسعه اقتصادی موجود در دنیا را تغییر داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: تفکر جهاد اقتصادی به عنوان یک الگو، سرلوحه و اصل اساسی در توسعه پارس جنوبی است؛ با بهره گیری از این الگو، موازنه را در تحریم ها به نفع خود عملی کردیم.

 

شناسه خبری: 24167

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو