مراسم رونمایی از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24180
ساعت 13:03 شنبه 19 فروردين 1391
با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سه پروژه اطلاع رسانی و خبری دبیرخانه شورا رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این مراسم که با حضور حمید بقایی و معاونین، مدیران و مشاورین دبیرخانه شورا برگزار شد از دو هفته نامه آغاز، پرتال دبیرخانه شورا و پایگاه خبری و اطلاع رسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور رونمایی شد. 

در این مراسم، معاون رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ضمن تشکر از فعالیت دست اندرکاران پرتال، پایگاه خبری و دو هفته نامه آغاز، براهمیت خبر و اطلاع رسانی در مناطق آزاد و ویژه و تلاش بیشتر در این حوزه تأکید کرد.
سرپرست روابط عمومی دبیرخانه شورا در این مراسم، مشخصات فنی، اجرایی و محتوایی پرتال و پایگاه خبری را تشریح کرد و گفت: پرتال جدید دبیرخانه و پایگاه خبری و اطلاع رسانی با هدف ارتقاء سطح فعالیت های خبری و اطلاع رسانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هم چنین ارائه خدمات تخصصی الکترونیکی طراحی شده و با به کارگیری تمامی ظرفیت های خبری مناطق، فعالیت خود را آغاز کرده است.
حسن محسنی افزود: پایگاه خبری و اطلاع رسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان تنها مرجع خبری رسمی مناطق به صورت جامع خواهد بود و تمامی اخبار، گزارش ها و اطلاعات خبری مناطق آزاد و ویژه را به صورت ویژه پوشش خواهد داد.
لازم به ذکر است پرتال اختصاصی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با نشانی اینترنتی www.freezones.ir و هم چنین پایگاه خبری و اطلاع رسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نشانی news.freezones.ir آخرین اخبار و اطلاعات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

 

شناسه خبری: 24180

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو