سه انتصاب در منطقه ویژه انرژی پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24365
ساعت 09:42 سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
با حکم مدیرعامل منطقه ویژه پارس، سه تن از مدیران سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود نصوری با صدور احکام جداگانه‌ ای مدیر خدمات شهری، مدیر امور بازرگانی و دبیرکمیته بهینه سازی مصرف انرژی سازمان منطقه ویژه پارس را منصوب کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس در حکمی، مهندس علی مقاتلی را به سمت مدیر خدمات شهری سازمان منطقه ویژه پارس منصوب کرد.
در این حکم انتصاب خطاب به علی مقاتلی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرخدمات شهری سازمان منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار می رود، با توکل به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق سه گانه ، به منظور ارایه خدمات شایسته در سطح سازمان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جهت انجام ماموریت های زیر همه تلاش خود را معمول فرمایید.
در انتهای این حکم نیز می‌خوانیم: ضمن قدردانی از زحمات مهندس عباس زکی پور در طول مدت مسئولیت این حوزه، در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفقیت جناب عالی را در ارایه خدمات شایسته به کلیه ذی نفعان از خداوند منان خواستارم.
مدیرامور بازرگانی سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد
با حکم مدیرعامل منطقه ویژه پارس، سیدمحمدتقی علوی به عنوان مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد.
در این حکم، خطاب به مهندس سید محمدتقی علوی آمده است: نظر به تجربه و دانش ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به سمت مدیر امور بازرگانی سازمان منصوب می شوید.
در ادامه این حکم امده است: مهم ترین ماموریت جناب عالی در این حوزه برنامه ریزی و اقدام جهت تامین به موقع ، با کیفیت و اقتصادی کالاها و خدمات موردنیاز واحدها و پروژه های سازمان در راستای اهداف چشم انداز 20 ساله کشور و صنعت نفت می باشد.
این حکم می‌افزاید: ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای احمدی قمی در زمان سرپرستی مدیریت ، امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در راستای تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری با استفاده از توانمندی های تولید کنندگان ایرانی و حمایت ویژه از تامین کنندگان داخلی، نسبت به شکوفایی سازمانی با تسریع در تامین کالا و خدمات موردنیاز مدیریت های سازمان، نهایت تلاش خود را معمول فرمایید.
دبیر کمیته بهینه سازی مصرف انرژی سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد
با حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ،عباس زکی پور به عنوان دبیر کمیته بهینه سازی مصرف انرژی سازمان منصوب شد.
در حکم انتصاب مهندس عباس زکی پور آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر کمیته بهینه سازی مصرف انرژی سازمان منصوب می گردید.
این حکم می‌افزاید: جناب‌عالی بعنوان نماینده تام الاختیار اینجانب ضمن ایجاد ارتباط موثر علمی و فنی با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت شرکت ملی نفت ایران نسبت به اجرای سیاست ها،راهبردها و برنامه های عملیاتی در سطح سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدام و با تشکیل دبیرخانه شورای مدیریت انرژی ، نسبت به تحقق ماموریت های ذیل اهتمام ورزید.
در پایان این حکم می خوانیم: امید است با اتکا به الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عح) و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نهایت تلاش خود را مبذول داشته و با تعامل موثر با شرکت های مستقر در منطقه ، نسبت به انجام رسالت سازمان در ارتقاء جایگاه فرهنگ مصرف بهینه انرژی اهتمام ورزید.

شناسه خبری: 24365

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو