بازدید مدیران صنایع پتروشیمی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24523
ساعت 10:31 يکشنبه 4 تير 1391
با حضور مسئولان عالیرتبه استانی، هیاتی متشکل از مدیران و مسئولان صنایع پتروشیمی ایران از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با حضور مسوولین عالیرتبه استانی، هیاتی متشکل از مدیران و مسوولین صنایع پتروشیمی ایران از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد بازدید کرد.
این هیات با حضور مهندس فرزانه معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، مهندس اولادی مدیر برنامه و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمع کثیری از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان مازندران و همچنین مهندس نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد به منظور آشنایی هر چه بیشتر با زیر ساختهای اقتصادی استان مازندران از این بندر بازدید کردند.
سید علی نعیمی پس از بازدید میدانی از بندر امیر آباد در جلسه‌ای با ایراد سخنانی ضمن بر شمردن زیرساخت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیتهای منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد از این بندر به عنوان بندر نسل سومی یاد کرد و وجود صنایع مختلف تبدیلی از جمله کارخانه کاغذ سازی، کارخانه میل گرد و کارخانه گچ را دلیلی بر این امر عنوان کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد از افزایش ظرفیت اسمی بندر امیر آباد به ۱۴ پست اسکله با برگزاری مناقصه ۳ پست اسکله خبر داد.
وی همچنین با برشمردن اهداف کلی بندر در سال جاری به تملک ۱۰۶۰ هکتار از پسکرانه‌های بندر اشاره و خاطر نشان کرد: با اتمام این پروژه مساحت بندر امیر آباد به ۲۱۲۰ هکتار افزایش می‌یابد.
در ادامه این جلسه مهندس فرزانه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران در سخنانی از بندر امیر آباد به عنوان بزرگ‌ترین کارگاه عمرانی و بنگاه اقتصادی یاد کرد و گفت: این بندر با دارا بودن مزایا و امکانات خاص خود تاثیر بسزایی در جدب و اشتغال نیروهای بومی دارد.
در ادامه مدیران کل دستگاه های اجرایی در خصوص موانع موجود توسعه‌ای در بندر بحث و تبادل نظر کردند.

شناسه خبری: 24523

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو