خط تولید کامیونت جی ام سی در بم افتتاح شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24546
ساعت 11:01 دوشنبه 5 تير 1391
با حضور استاندار کرمان خط توید کامیونت جی ام سی محصول جدید و مشترک ایران و چین، در منطقه ویژه اقتصادیب ارگ جدید بم راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، استاندار کرمان در آیین آغاز خط تولید کامیونت (جی ام سی)، با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: خوشحالیم که بار دیگر با تلاش صنعتگران پرتلاش کشور و کارشناسان چینی شاهد تولید این کامیونت در منطقه ارگ جدید بم هستیم.
اسماعیل نجار با تشکر از دولت و ملت چین به دلیل حفظ استقلال و نظر خود و همکاری با دولت و صنعتگران ایرانی علی رغم تحمیل تحریم های اقتصادی علیه ایران، گفت: خوشبختانه این صنعت خودروسازی به خوبی در منطقه جایگاه خود را پیدا کرده است.
وی توجه به کیفیت خوب، قیمت مناسب، کاهش مصرف سوخت و حفظ محیط زیست و ارایه خدمات پس از فروش مناسب را در امر تولید خودرو بسیار ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا با حداقل قیمت و نوآوری با کیفیت ترین خودرو را به مشتری تحویل داد و سود را در فروش بیشتر جستجو کنیم.
استاندار کرمان در ادامه با تشکر از فعالیت های انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، گفت: این صنعت موتور توسعه صنعتی و اقتصادی کشور و جهان است و در این زمینه نوآوری در تولید محصولات ملی با کیفیت خوب امری ضروری است.
وانگ لی پینگ وابسته بازرگانی سفارت چین در ایران، خدمات پس از فروش مناسب و کیفیت خوب محصولات همراه با استانداردهای روز جهانی را از جمله ویژگی های محصولات شرکت( جی ام سی) چین برشمرد و گفت: آغاز خط تولید این محصول باعث ایجاد اشتغال در بم شده و موقعیت چشمگیری محسوب می شود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری سنگین انجام شده در منطقه ارگ جدید بیان کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین شرکت های ایرانی و چینی وجود دارد و حمایت مسوولان محلی نیز در این زمینه ستودن است.
به گزارش ایرنا، 'هو یونگ' مدیر صادرات و واردات شرکت (جی ام سی) با اشاره به اینکه این شرکت دارای 100 نمایندگی در سراسر جهان است، گفت: هدف ما احترام و پیروی از قوانین ایران و ارایه خدمات مناسب با کیفیت برتر و رضایتمندی مشتری است.
وی بازار ایران را دارای پتانسیل خوبی دانست و افزود: کارخانه 'رایان دیزل' سالانه 5هزار دستگاه کامیونت را تولید و برای 150 نفر ایجاد اشتغال می کند.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز از آمادگی برای پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 500 میلیون یورو اعتبار از طریق این صندوق به استان اختصاص یافته است و سرمایه گذاران می توانند از این موقعیت استفاده نمایند.

شناسه خبری: 24546

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو