کمک ده میلیاردریالی سازمان منطقه ویژه پارس به بیمارستان کنگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24587
ساعت 11:03 يکشنبه 18 تير 1391
جانشین مدیرعامل در اموراجرایی سازمان منطقه ویژه پارس در نشست مشترک مسئولان شهرستان کنگان، دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه پارس از کمک ده میلیاردی این سازمان به بیمارستان کنگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جانشین مدیرعامل در امور اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود:با پیگیریهای صورت گرفته از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و مسئولان محلی و با موافقت وزیر محترم نفت و در راستای اجرایی شدن مصوبه سفر دورسوم هیئت دولت مبلغ ده میلیارد ریال بمنظور تجهیز امکانات بهداشتی و بیمارستانی به بیمارستان کنگان تخصیص یافت.
عباس دولتی زاده ضمن قدردانی از سرویس دهی این بیمارستان به صنعت نفت در مواقع لزوم افزود: بیمارستان کنگان که طبق مصوبه هیئت محترم دولت به عنوان بیمارستان معین نفت نیز تعیین شده است، تاکنون در سرویس دهی و ارائه خدمات به صنعت نفت نقش موثری در منطقه ایفا کرده است و از این رو سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت قصد دارد تا با تجهیز این بیمارستان به خدمات دهی بیشتر این بیمارستان به شهروندان و جامعه محلی و صنعت نفت کمک نماید.
وی توجه به محیط پیرامونی و توسعه متوازن منطقه تحت نفوذ پارس جنوبی از مهمترین اولویت های سازمان منطقه ویژه پارس برشمرد و خاطر نشان کرد: صنعت نفت همگام با توسعه و گسترش فعالیتهای خود ، به توسعه مناطق همجوار با تاسیسات نیز نگاه جدی دارد.
مهندس عباس دولتی زاده کمک به اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیئت محترم وزیران به استان بوشهر را از مهمترین فعالیتهای سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت در استان برشمرد و خاطر نشان کرد:صنعت نفت و به نمایندگی از آن سازمان منطقه ویژه پارس سعی دارد تمامی شرایط را جهت اجرای تعهدات خود در این سفرها مهیا نماید تا با اجرایی شدن این پروژه ها که با همراهی سایر دستگاههای اجرایی صورت می گیرد بتواند در رشد و توسعه استان بوشهر گام بردارد.
در این نشست فرماندار شهرستان کنگان ضمن قدردانی از سازمان منطقه ویژه پارس در توجه جدی به توسعه شهرستان کنگان گفت: کمک به تجهیز بیمارستان کنگان با توجه به نیازمندیهای موجود اقدام موثری بوده که از سوی نفت و سازمان منطقه ویژه پارس انجام می گیرد.
یزدان شناس افزود: سازمان منطقه ویژه پارس در خصوص اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیئت دولت به این شهرستان گام های بلندی برداشته است که قطعاً با به سرانجام رسیدن این طرح و پروژه ها بسیاری از دغدغه های مردم و مسئولان و جامعه محلی مرتفع خواهد شد.
وی با تقدیر از نگاه مثبت وزیر نفت و هیئت دولت به شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در منطقه می تواند علاوه بر سرویس دهی به شهروندان و مردم، به عنوان پشتیبان حوزه سلامت و بهداشت صنعت نفت نیز نقش آفرین باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به کمک های صنعت نفت به حوزه سلامت و بهداشت استان بوشهر گفت : صنعت نفت کمک های شایانی به بهداشت استان نموده است که جای تقدیر و قدردانی دارد و امیدواریم این کمک ها ادامه داشته باشد.
جهانگیر شاهینی از توجه جدی مدیران سازمان منطقه ویژه پارس به اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه سلامت و بهداشت قدردانی کرد و افزود: اجرایی شدن این پروژه ها که در سایر نقاط استان بوشهر در حال اجرا می باشد می تواند به توسعه و ارتقاء حوزه سلامت و بهداشت استان بوشهر کمک های شایانی نماید.

شناسه خبری: 24587

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو